עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

אוורור חללים סגורים

צוות המגזין

יטאות מיזוג אוויר. הביטוי הזה נדמה כלקוח מעולם מוזר של מושגים שמרבית העם אינם מכירים אותו. למרות זאת, כולם ללא יוצא מן הכלל נהנים רבות משירותיו המשמעותיים לציבור. מה זה יטא, כיצד הוא משמש למיזוג אוויר, ומהי תרומתו הגדולה לאנושות ולמבנים באופן כללי? ס.א.א. הנדסה ומיזוג אוויר עושה סדר במושגים החדשים, מספרת על האתגרים ועל ההצלחות ומציעה לכם להתקדם יחד איתה ויחד עם עולמות הטכנולוגיה שאינם עוצרות לרגע. אז קודם כל, יטאות מיזוג אוויר הם אלמנטים הקשורים במיזוג מבנים גדולים, בעיקר בתעשייה במסחר ובכל אופן לא בבתים פרטיים. זו הסיבה לכך שמרבית האנשים כלל אינם מכירים את המושג הזה. יט"א הם ראשי תיבות למילים "יחידה לטיפול באוויר", ומכאן מגיע הביטוי העממי- יטא. יטאות מיזוג אוויר אלו הן מערכות מיזוג שמלבד עבודתם על הטמפרטורה של המקום מסייעים גם באיכות האוויר.

למה צריך מערכת יט"א

יטאות מיזוג אוויר מיועדות לטיפול בשטחים סגורים בעלי גודל משמעותי ונפח שוהים רב. במבנים כאלו יש צורך גדול יותר בניקוי האוויר שבחלל הסגור, אשר באופן כללי אינו מתנקה מעצמו בגלל חוסר בתחלופת אוויר מספקת, חוסר בחלונות או סיבות אחרות הקשורות למתרחש בחלל כמו מכונות, פעולות חשמליות שונות, או למשל במתחמי רפואה שונים. הנדסאי קירור ומיזוג אוויר יוכל לדייק ולהתאים באופן מקצועי יטאות מיזוג אוויר לחלל הנתון, בהתחשב בכל הפרמטרים והמרכיבים הספציפיים שלו. יטאות מיזוג אוויר עשויות למלא מספר צרכים והן מבוססות על מספר אפשרויות טכנולוגיות, אשר הנדסאי קירור ומיזוג אוויר יכיר על בורים וידע לבצע את ההתאמה המדויקת.

מהן אפשרויות מערכות יט"א

יטאות מיזוג אוויר עשויות לטפל באוויר הקיים ולסנן אותו באמצעות מערכת שאיפה של חומרים שונים מן האוויר שבחלל, הן עשויות להזרים אוויר חדש לשטח באמצעות מערכת צינורות או דרכים נוספות לכך, והן עשויות גם להיות מותאמות באופן אישי לחללים סטריליים כמו חדרי ניתוח, חדרי טיפולים ובתי רפואה באופן כללי. הבחירה במערכת יטאות מיזוג אוויר צריכה להיעשות בליווי איש מקצוע בעל ניסיון ארוך שנים, המכיר את תפקודה של כל מערכת ואת הצרכים המדויקים של כל סוג מבנה, ולערוך התאמה מושלמת ביניהם, לעיתים בשילוב דגמים שונים או בהבניית מערכת מותאמת אישית.

ס.א.א הנדסה ומיזוג אוויר עובדת כבר למעלה משני עשורים עם מיטב השמות הגדולים בארץ, ומנהלת עבור מבני ענק, חברות מפורסמות, בתי חולים ועוד מגוון לקוחות את מערכות המיזוג באמצעות צוות הנדסאים הטוב ביותר. מוזמנים להצטרף אלינו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עורך דין צוואות

חוק הירושה כולל סעיפים רבים שמייצרים מצב משפטי מורכב בכל הנוגע לצוואות, ירושות, חלוקת עיזבון, מיסוי רלוונטי ועוד. גם המציאות עצמה סביב נושא המוות וחלוקת

קרא עוד »
דילוג לתוכן