עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך לבחור כספת שתתאים לכם?

צוות המגזין

כל אדם מתמודד במוקדם או במאוחר עם הבעיה של שמירה על סודיות המידע, הצורך להסתיר מזרים חפצים אישיים בעלי ערך כלשהו עבורו, בין אם מדובר בניירות ערך או תכשיטים, כסף או כלי נשק – בכל מקרה, יש צורך בקניית כספת. יש לציין כי כיום הייצור של כספות צעד רחוק קדימה ומגוון המוצרים גדול למדי. כדי לא ללכת לאיבוד במגוון הזה, כדאי להגדיר בבירור את הקריטריונים העיקריים לבחירת כספת.

אז מה הם הקריטריונים לבחירת הכספת הנכונה?

  1. תלוי במיקום בו תעמוד הכספת: בית, משרד, חדר בבית מלון או חנות פרטית. סוג הכספת נקבע בדרך כלל על פי גודלה ומשקלה, כמו גם מאפיינים נוספים (עמידות באש, התנגדות לפריצה, עמידות בלחות ובמים). כספות קלות משקל עם חיבורים מיוחדים מתאימות היטב לשימוש ביתי. ככלל, כדאי לבחור לבית כספות מובנות,מכיוון שניתן להסתיר אותם בנישה מיוחדת, או להרכיבם על מדף ארון או על הרצפה.
  2. כדאי לקבוע מה הוא סוג הדברים שיאוחסנו בכספת.. אין טעם לקחת כספת כבדה ויקרה בה ישמורו רק ניירות ערך ומסמכים, אז מתי יש צורך לרכוש כספות כבדות? לעתים קרובות, צריך לספק הגנה אמינה עבור תכשיטים ופריטים יקרים במיוחד. במקרים כאלה, לא צריך לחסוך בקניית כספת, אלא לבחור בדגם איכותי ומוגן היטב מפני פריצה. במקרים מסוימים, צריך לאחסן דברים מיוחדים, כגון נשק, תרופות או חומרים רדיואקטיביים. כאשר מדובר בשמירה והבטיחות של פריטים אלו, כספות שתוכננו במיוחד עבורם עושות עבודה טובה.
  3. כדאי גם לקבוע את סוג האיום העיקרי. אם אתם צריכים לשמור על ניירות הערך שלכם בטוחים ותקינים מאש, מומלץ לבחור בכספת חסינת אש. בעיצוב של הכספת משתמשים בחומרי בידוד תרמי גבוהים. הודות לכך, תכולת הכספת מוגנת היטב מפני טמפרטורות גבוהות ואש. אם אין איום אש שכזה, אז כדאי לבחור בכספת עמידה בפני פריצה עם עמידות מוגברת לגישה בלתי מורשים.
  4. על מנת לבחור את הכספת הנכונה, כדאי לשים לב למנגנון הנעילה. ישנם מנעולי מפתח, ובנוסף שילוב מכאני ואלקטרוני. כל קונה בוחר איזה מהם נוח לו יותר, אך אנו ממליצים על סוג מנעול משולב. זה יקשה הרבה יותר על פורץ לפרוץ לכספת.

לפיכך, כדי לבחור את הכספת הנכונה, צריך להחליט על שלושה דברים: היכן ישתמשו בה, על איזה חפצים היא אמורה להגן ומהי רמת האיום הצפויה. אנו מציעים לכם לצפות במגוון המוצרים שלנו , כמו כן תמיד תוכלו לקבל יועץ מקצועי מאנשי צוות שלנו , כדי לבחור כספת המתאימה לכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

במת הרמה

אפשר לראות שימוש נרחב וכמעט יומיומי בבמות הרמה גם אם לא ממש יודעים או מבינים שזה השם של כלי העבודה הזה. כשמה כן היא –

קרא עוד »

היתרונות של הקרטונים

עוברים דירה? אתם חברת הובלה מקצועית ומחפשים ספק לציוד אריזה איכותי? אנחנו פה. חברת 'בית למוביל', כשמה כן היא, הבית המקצועי של המובילים בכל רחבי

קרא עוד »
דילוג לתוכן