עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך לחגוג את היום הולדת 60 לאימה?

צוות המגזין

ביום ההולדת של קרובי משפחה שלנו במיוחד אם זה סבתות וסבות, אנחנו רוצים  להפתיע את האהובים שלנו במשהו, לארגן חג אמיתי לשמח ולרגש אותם. גם אם אין לכם ניסיון בארגון אירועים כאלה, אל תתייאשו. במאמר נציעה כמה רעיונות ליום הולדת 60, שירגשו, ישמחו, ויישארו זיכרונות חמים.

הכנות לחגיגת יום הולדת 60

כדי שהחג ייצא לפועל, צריך להתכונן אליו: התקשרו לקרוביכם ובקשו מהם לספר לכם על מקרים מצחיקים שקרו לגיבורת החג. הכינו הצגת שקופיות "מלידה עד 60 שנה" (מסלול חייה של גיבורת היום). תנו לכל קרובי המשפחה משימה: להכין ולקליט איחולים כנים ויפים על רקע מוזיקלי. הכינו סרטון הפתעה מהנכדים בשם "סבתא הכי טובה בעולם". כדי ליצור אותו, כדאי להסתובב עם מצלמה בין החברים וקרובי משפחה עם השאלה "אנחנו מכינים חג לסבתא. מה אתה יכול להגיד לה? עורכו את חומרי הווידאו שנוצרו יחד עם קטעי סרטים מצוירים, כך שהתוצאה תהיה סרט מצחיק ובו בזמן נוגע ללב.

בקשו מהנכדים הצעירים ביותר במשפחה לצייר ציורים עבור סבתא. אם אתם חוגגים את היום הולדת בלופט או במסעדה בחדר פרטי , אפשר להזמין זמרים לאירועים קטנים, שישירו את השירים האהובים וישמחו אותה. את הרשימת השירים תכינו כמובן מראש. ואולי גם תשאלו את סבתא האם היא רוצה לשיר יחד עם זמרים.

מה יוליה ופיליפ יכולים להציע לכם

יוליה ופיליפ הם זוג זמרים לאירועים קטנים, שיכולים להפוך את האירוע שלכם לקסם אמיתי.

יוליה היא זמרת אופרה ישראלית וגם מורה לפיתוח הקול. היא עלתה לארץ מברית המועצות , סיימה כאן אקדמיה ירושלמית למוסיקה והמשיכה את לימודיה באירופה.

פיליפ הוא זמר שאנסונים בעל קול מיוחד ועשיר שנדד בעולם עד שהגיע לארץ. הוא למד פיתוח קול אצל יוליה, וכך הם הפכו לזוג מאוהב שמופיעה ביחד באירועים שונים.

הם יודעים הכל על השירה ואהבה, הם יכולים בקלות להפוך את החגיגה הקטנה לשמחה גדולה. יחד אתם איתם אתם תשירו שירי ילדות שלכם, תהנו ממוסיקה קלאסית, בלדות יפות ותזכרו את האירוע המיוחד שלכם לאורך השנים.

ניתן להזמין אותם גם אירועים אינטימיים קטנים כמו יום הולדת בבית פרטי שלכם, עד אירועים גדולים עם להקה ורקדנים. ליוליה ופיליפ יש ניסיון רחב בארגון אירועם מוזיקליים.

אז למה אתם מחכים , כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם, צרו קשר עם יוליה ופיליפ בטלפון 0503372990.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

קורס מכירות

קורס מכירות

כולנו, האנשים שמנהלים עסקים, חברות וארגונים, רוצים דבר אחד: להצליח. הרבה פעמים ההצלחה שלנו תלויה בכמות המכירות שאנחנו מצליחים לבצע בכל חודש. לכן נשאלת השאלה:

קרא עוד »
דילוג לתוכן