עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך מזהים אירוע מוחי קל, מדרסים בהתאמה אישית מחיר, שיתוק מוחי

צוות המגזין

איך לזהות ולטפל בשבץ מוחי?

הטיפול בשבץ מצליח אם מבחינים בסימפטומים של מצב כזה בזמן. זאת בשל העובדה כי התרופות הפעילות העיקריות צריכות להינתן למטופל במהלך השעות הראשונות לאחר תחילת התהליך ההרסני שנגרם כתוצאה מחסימת כלי הדם. אם אתם שואלים את עצמכם ' איך מזהים אירוע מוחי קל', תוכלו להבדיל בו על ידי תסמינים כגון:

  • חוסר תחושה של הגפיים
  • חולשה
  • סחרחורת
  • הפרעת דיבור
  • קושי בבליעה
  • אובדן קואורדינציה של תנועות
  • אדישות
  • כאבי ראש חזקים ולחץ דם גבוה

מה הם שלבי השיקום לאחר אירוע מוחי?

לאחר אירוע מוחי, מומלץ שהמטופל יעבור שיקום במכון שיקום, וטוב עם יש לוגם הסדר עם קופת חולים לצורך רכישת ציוד העוזר בשיקום, מאחר ועבור מדרסים בהתאמה אישית מחיר הרכישה הוא בהנחה משמעותית, כמו גם עבור ציוד נלווה אחר.  תהליך השיקום כולל בדרך כלל:

השלב הראשון: בתקופה זו החולה נמצא בשכיבה; לעתים קרובות, עם צורה חמורה של שבץ מוחי, החולה חסר תנועה. במהלך תקופה זו, פעילויות השיקום מוגבלות על ידי מצבו של המטופל ומורכבות מהיפוך שיטתי, עיסוי מיוחד ותרגילי נשימה.

השלב השני: בתקופה זו המטופל כבר יכול לבצע מידה מסוימת של תנועה, אך עדיין לא ניתן לו לצאת מהמיטה בעצמו. המטופל עובר טיפול בתנועה – התעמלות מיוחדת, עיסוי, פיזיותרפיה. מומחי שיקום עוסקים בביטול הפרעות דיבור ושיקום הזיכרון של המטופל.

השלב השלישי הוא תקופת השיקום המאוחר: תקופת ההחלמה הפעילה של תפקודים ומיומנויות מוטוריות, נפשיות, נפשיות, רגשיות. המטופל כבר יכול לעשות התעמלות בעצמו, מנסה לשבת במיטה ולקום ממנה. בשלב זה, ריפוי בעיסוק ממלא תפקיד חשוב. השיקום כולל גם טיפול תרופתי, מפגשים עם קלינאית תקשורת ופסיכולוג.

האם שיקום יעזור גם עם שיתוק מוחין?

שיתוק מוחי הוא מונח כללי המתייחס למחלת מוח מתקדמת המתרחשת במהלך התקופה שלפני הלידה, היילוד או המוקדמת שלאחר הלידה, כאשר עדיין מתפתחים קשרים מוחיים, שגורמת לפגיעה בתנועה ובהתפתחות היציבה. לכל החולים יש אי ספיקה מוטורית והפרעות תנועה אחרות. בעיות נפוצות נוספות הם קשיי האכלה, הפרעות בדיבור, הזלת ריר, פיגור שכלי, הפרעות שינה, בעיות התנהגותיות ונפשיות ועוד. הטיפול הינו רב תחומי וכולל ריפוי בעיסוק, וריפוי בדיבור; טיפול פסיכיאטרי ופסיכו-סוציאליי ושירותים אורטופדיים. שיתוק מוחי לא ניתן לריפוי, אך על ידי עבודה מקצועית של GRC מרכז השיקום גליל, ניתן לשפר את מגוון המיומנויות של המטופל, ולהשיג שיפור ניכר בתחומים שונים בחייו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

חברה לניהול פרויקטים

אם יש משהו שצריך לקחת בחשבון כשנכנסים לפרויקט גדול של בניה, כמו למשל, בניית כבישים או רחובות, זה הניהול הכולל של הפרויקט. לא מדובר על

קרא עוד »

סלון מושלם ונוח

דרך נהדרת גם ליהנות מספה שהיא נוחה וכן גם מספה נפתחת מדהימה זה באמצעות ספות נפתחות אורטופדיות אשר הינן ספות מושלמות וייחודיות ובעלות מגוון רחב

קרא עוד »
דילוג לתוכן