עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך נראים שלבי העבודה הראשונים עם פתיחה של מסעדה חדשה

צוות המגזין

זה מתחיל בחלום קטן, בחזון, ברצון אמיתי ליצור משהו חדש, מקום בו תינתן לנו האפשרות להעניק לעוד ועוד לקוחות, רגע של שקט, פינה בה הם יכולים לאכול, לשבת, ליהנות מאווירה טובה ומאוכל משובח. אבל, עם כל הכבוד לתמונה הפסטורלית, הרי שעל מנת שנוכל להגיע אל היעד, בהחלט יש לנו לא מעט עבודה לעשות. הקמת מסעדה זה לא פשוט. בין אם אתם עומדים בתחילת הדרך ובין אם אתם בעלי ניסיון מסוים בתחום, הרי שאנחנו כבר יכולים לספר לכם כי האתגרים רק מתחילים עכשיו. אבל, עם כל החשש, אנחנו, NewRest נמצאים כאן כדי לעזור לכם לעבור את השלבים הראשונים, עד להקמה של מסעדה נהדרת, בדיוק כמו שרציתם.

איך בונים תכנית עסקית ולמה זה חשוב

כל עוד לא נדע מה היעדים שלנו, לא נוכל לצאת לדרך. תכנון מסעדה הוא חשוב משום שגם אם אתם יודעים להכין אוכל נפלא, גם אם הייתם טבחים בעבר ויש לכם ניסיון ואפילו אם אתם מארחים בבית שלכם מי שמתענגים על האוכל שלכם, מסעדה זה כבר עולם אחר. בתוך שפע של מוסדות קולינריים נפלאים, הממלאים את הנוף הישראלי, אנחנו כל הזמן צריכים לשאול את עצמנו, מה אתם יודעים להביא ללקוחות שלכם, מה הייחוד שלכם, זה שאי אפשר למצוא במקום אחר.

במהלך העבודה המשותפת, אנחנו ננסה להבין ביחד, מה הסיפור שלכם, מי קהל היעד, איך היינו רוצים לראות את התפריט, מה תהיה השתיה אותה תספקו ללקוחות ואפילו איך יראו הכוסות והמפיות. רק אם נדע להתייחס לכל פרט, ניצור תמונה גדולה ורחבה יותר. כזו אשר תוביל עוד ועוד לקוחות חזרה, אל בית העסק שלנו.

בתור מי שיש להם לא מעט ניסיון בליווי של בתי עסק מתחום המסעדנות, אנחנו יכולים להעיד באופן אישי, יצירה של תכנית עבודה כבר מהרגע הראשון, תאפשר לכם לעמוד על הרגליים מוקדם יותר ולמנוע טעויות מיותרות ויקרות.

אנחנו כאן, מספקים לכם מענה מקצועי עוד היום

אין הצלחה ללא כישלון, אין למידה בלי לעשות טעויות. אבל אם אנחנו יכולים לקצר לכם את תהליך הלמידה ולהעניק לכם את הכלים שיאפשרו לכם להגיע רחוק, הרי שאין סיבה שלא להיעזר בשירות שלנו. אנחנו נעבור אתכם על הכל, נערוך ביחד בניית תפריט, נבחר את הבחירות הקטנות שיעשו את כל ההבדל ונעזור לכם, לגעת בשמיים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מערכות מיזוג אוויר

אחד מהדברים הראשונים שניתן לומר על ישראל, זה שחם כאן. כמעט בכל ימות השנה אנחנו שמחים על כך שיש לנו מזגן, שכן בלעדיו החיים שלנו

קרא עוד »
קורס מכירות

קורס מכירות

כולנו, האנשים שמנהלים עסקים, חברות וארגונים, רוצים דבר אחד: להצליח. הרבה פעמים ההצלחה שלנו תלויה בכמות המכירות שאנחנו מצליחים לבצע בכל חודש. לכן נשאלת השאלה:

קרא עוד »
דילוג לתוכן