עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שעדיין יש תקווה

צוות המגזין

אנחנו מכירים את התחושה הזו. אנחנו פוגשים אינספור מטופלים ובכל פעם מחדש, אנחנו מגלים כמה התמכרות ותחושה של אובדן דרך, עלולה להיות דרמטית ולהשפיע על ירידת הערך העצמית של המטופל ושל בני המשפחה. התמכרות להימורים טיפול זה הרבה פעמים לא רק לטפל בבעיה עצמה, הדחף להמר, אלא, העבודה שלנו היא לעשות את הכל בשביל למצוא את הדרך לתת לקרובים של המטופל ולמטופל עצמו, קצה חוט, נקודה קטנה של אור. לפנות לקבלת סיוע מקצועי, זה כבר שלב ראשון ודרמטי בתהליך ההחלמה. אמנם, אנחנו לא מדברים על מסע פשוט, אבל אנחנו בהחלט יכולים להעיד על כך שלא פעם ולא פעמיים, זכינו לראות ניסים של ממש מתרחשים לנו מול העיניים.

לספר את הסיפור מחדש ולמצוא את הכוח והאמונה

בגדול, תהליך הטיפול כולל כמה שלבים מרכזיים. הראשון, על המטופל להכיר בכך שיש בעיה. את זה הוא כמובן עושה עם הופעתו במרכז הגמילה מאלכוהול, אבל אנחנו בהחלט ממשיכים להעמיק בכך בימים הראשונים של הטיפול. הנפש האנושית יכולה לתעתע והיא עושה הכל כדי להגן עלינו מפני עצמנו. מכורים יגידו בדרך כלל, כי לא מדובר בכלל על התמכרות, הרי 'אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה'. כל עוד המטופל לא יצליח להכיר בכך שהוא זקוק לעזרה חיצונית, לא נוכל להתחיל בעבודה פנימית עמוקה ומשמעותית.

אמנם, טיפול בהתמכרויות לסמים למשל, בניגוד להתמכרות להימורים לצורך העניין, דורשת גם תהליך גמילה פיזי. אבל זה החלק הקל. אנחנו רוצים למצוא את הדרך לעזור למטופל למצוא בעצמו כוחות מחודשים. הכלים החדשים הללו יאפשרו לו להתמודד טוב יותר עם האתגרים והמצוקות שימשיכו להופיע בדרך. הרי אי אפשר לחיות חיים נטולי כל דאגה או מצוקה לחלוטין. את זה כל בר דעת יודע. כל מה שאנחנו יכולים לעשות, זה כל מה שאפשר בשביל שהפעם הבאה בה המטופל יימצא במצוקה, הוא יצליח לבחור אחרת.

אצלנו בלקסיקון אין את המילה 'לוותר'

הכי חשוב זה להמשיך לדבוק במטרה גם כשהמציאות לא תומכת בנו באופן מלא. הרי הכי קל זה ליפול לייאוש, להאמין שזה כל מה שיש, להאמין שהמציאות לא תשתנה עוד לעולם. אבל אנחנו פה בשביל להזכיר לכם כי הכל יכול להשתנות ברגע. אנחנו, מרכז 'רוח בכפר', נעשה כל מה שאפשר כדי לעזור למטופלים שלנו להרגיש הרבה יותר טוב. אם אתם מחפשים עזרה, אנחנו כאן בשבילכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

סלון מושלם ונוח

דרך נהדרת גם ליהנות מספה שהיא נוחה וכן גם מספה נפתחת מדהימה זה באמצעות ספות נפתחות אורטופדיות אשר הינן ספות מושלמות וייחודיות ובעלות מגוון רחב

קרא עוד »

שערים חשמליים

מאז ומעולם בני האדם רצו לשמור על הבית שלהם .אבל, אם בעבר ההגנה הטובה ביותר הייתה על ידי הקמה של מבצר עם חומות גבוהות ונהר

קרא עוד »
דילוג לתוכן