עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

הזמנת פירות וירקות באינטרנט

צוות המגזין

הזמנת פירות וירקות באינטרנט נעשית על ידי אנשים פרטיים, עסקים המארחים לקוחות, מוסדות ציבור ועוד. שיטת ההזמנות יעילה וקלה והמשלוחים מגיעים בזמן ועד לכתובת הלקוח. ניתן להזמין על בסיס קבוע או מזדמן. ברשות הספק מבחר ענק הכולל את כל הפירות וירקות העונתיים ואחרים מבוקשים ואקזוטיים. יעקב ובניו פועלים בתחום וניתן לקבל אצלם מידע נדרש.

הזמנת ירקות ופירות באינטרנט – משלוח בתנאים נאותים

הזמנת ירקות ופירות באינטרנט נעשית באתר הידידותי למשתמש של העסק. לאחר קבלתה יתבצע ליקוט על ידי עובדים מיומנים הבוחרים את הסחורה האיכותית והטובה ביותר. היא נארזת בשקיות ובקרטונים ומוכנים למשלוח. להזמנה המגיעה עד לשעה אחת בצהריים יתבצע משלוח עוד באותו יום. הזמנה בשעה מאוחרת יותר תישלח למחרת. צריך להוסיף ולומר כי ניתן לבקש שירות מיוחד במקרים דחופים, ובמידת האפשר, ייענו בשמחה לבקשה. ירקות, פירות וירק אחר הם מרכיב בסיסי וחשוב בארוחות של כל ישראלי. כל אחד מהם מכיל וויטמינים ואבות המזון אחרים החיוניים לגוף ומכאן הצורך לגוון באכילתם.  זאת אחת הסיבות החשובות מדוע כדאי לבחור בספק בעל מגוון טרי ואיכותי רחב. כל לקוח יכול, למעשה, למצוא אצלו את אלו האהובים עליו המתאימים, לצרכיו ולטעמו.

רכישה באתר

רכישה באתר חוסכת זמן, עלויות וכיתות רגליים בירקניות ובסופרמרקטים. היא ניתנת לביצוע מכל מקום ובכל שעה. כל פרי או ירק מוצג  עם תמונה, מחירים ופרטים חשובים אחרים כולל הטכניים הנדרשים. המשלוח יועבר ברכב מסחרי עם ארגז סגור ובתנאי קירור נאותים כדי לשמור היטב על הסחורה. הלקוח אינו חייב להיות בביתו בעת קבלתה. המחירים הסופיים נקבעים לאחר השקילה מאחר וייתכנו שינויים זעירים בגלל שמדובר במוצרים שאינם מגיעים בתפזורת.

עסק בעל מסורת

יעקב ובניו מתמחים בתחום ומומלץ לקבל מהם שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. השירות הניתן מטעמם מקיף וכולל ייעוץ, עמידה בלוח זמנים, אדיבות, יעילות, מחירים נוחים ועוד. מנהלי העסק הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהכרת התחום לעומק, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ברשותם לטובת אחרים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

חדרי קירור ניידים

חדר מקורר עם בידוד

חדר קירור נייד הוא בעצם חדר מקורר עם בידוד שיכול לשמור על הפנים שלו בטמפרטורה מתחת לאפס, אותו ניתן לשנע בעזרת נגרר או משאית, בהתאם

קרא עוד »
מערכות גילוי אש

מערכות כיבוי אש

מערכות כיבוי אש – חיוניות מערכות כיבוי אש הן מרכיבים קריטיים בבטיחות הבניינים, שנועדו לדכא ולשלוט שריפות, למנוע נזקים שעלולים להיות קטסטרופליים ושמירה על חיי

קרא עוד »
דילוג לתוכן