עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

המשפחה גדלה? הגיע הזמן לדאוג לענייני הירושה המשפחתיים

צוות המגזין

אחרי שנים ארוכות שבהן אתם דואגים לבריאותם ולרווחתם הנפשית של הילדים שלכם, ‏הגיע הרגע שבו אתם מתחילים לחשוב על העתיד של המשפחה שלכם. אמנם אתם צעירים ויש לכם שנים ארוכות ומלאות לפניכם שתוכלו להעביר בכיף עם הילדים שלכם. אך בכל מה שקשור לענייני הירושה והנכסים של המשפחה שלכם, אתם רוצים להיות בטוחים ומסודרים שכל הרכוש יגיע לידיים הנכונות. לכן עליכם לעבוד ביחד עם משרד עורכי הדין חיים ברוטמן לטובת עריכת מסמכי ירושה הנועדו למנוע מחלוקות עתידיות בקרב המשפחה שלכם, ולחלק את כל הנכסים שלכם בהתאם לרצונותיכם לאחר לכתכם.

טיפול מוקדם בירושה – היא החלטה חכמה

‏במובנים רבים, הטיפול בירושה המשפחתית הוא מן התהליכים החשובים ביותר שתוכלו לבצע בקשר לעתיד משפחתכם, והוא נועד לאפשר לכם לחלק את רכושכם בהתאם לרצונכם. לכן, חשוב להבין ‏ביחד עם עורך דין לענייני ירושה ‏מה מוטל עליכם לעשות, ועל אילו מסמכים עליכם לחתום על מנת שהירושה שלכם תעמוד במבחן הזמן. בנושאים של עריכת צוואה, ליווי מקצועי של עורך דין מומחה הוא חשוב ביותר כדי שהתהליך יוכל להתנהל בצורה חלקה. אחד היתרונות אותם מספק עורך דין לענייני ירושה בחיפה הוא היכולת להעניק לכם כלים הנועדו למנוע מחלוקות עתידיות בקרב בני משפחתכם בנוגע לחלוקת הרכוש. כלומר, ‏עורך הדין יודע להביט על הסיטואציה שלכם בעיניים מקצועיות ולתת לכם את הפתרונות הדרושים לטובת עריכת צוואה מתאימה. ‏זהו תהליך שיכול לקחת זמן, ודורש מכם להרגיש בנוח לדבר על כל הבעיות שיש לכם ביחד עם עורך הדין, ‏עד שתגיעו למסמך צוואה שמתאים לרצונותיכם.

חלוקת אחריות רשמית – למקרה הצורך

‏אצל אנשים רבים, כחלק מתהליך החתימה על מסמכי צוואה, ‏‏ישנה בחירה לעבוד גם עם עורך דין ייפוי כוח מתמשך בקריות, מסמך ייפוי כוח מתמשך מסייע לכם ‏להגדיר מבעוד מועד איזה סוג של טיפול אתם רוצים וצריכים לקבל במקרה הצורך, עת אתם זקוקים לאפוטרופוס. להחלטה בנוגע לייפוי כוח מתמשך ישנה השלכה עתידית גם בכל הקשור לרכוש ולנכסים שלכם וגם בכל הנוגע להחלטות רפואיות הקשורות אליכם. אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חיים ברוטמן יכולים לעזור לכם להתמודד עם ‏מגוון רחב מאוד של שאלות שקשורות לניהול הרכוש, הממון וחלוקת האחריות בתוך המשפחה שלכם לעת זקנה. ‏והכל בסטנדרט מקצועי ובסביבה דיסקרטית בהתאם לצרכים שלכם. לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות לטלפון 04-8100170.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מצלמות אבטחה לעסק

גנבים מסתובבים בלילה מאז ומתמיד, ועסקים תמיד היו כתובת משתלמת עבורם, כוחות המשטרה עדיין לא מצאו פתרון לבעיה החברתית העתיקה הזו, אבל חברות האבטחה מציעות

קרא עוד »

שערים חשמליים

מאז ומעולם בני האדם רצו לשמור על הבית שלהם .אבל, אם בעבר ההגנה הטובה ביותר הייתה על ידי הקמה של מבצר עם חומות גבוהות ונהר

קרא עוד »
דילוג לתוכן