עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

חשיבות לבדיקת אופטומטריסט

צוות המגזין

הראיה הא אחד החושים החשובים ביותר בו אנו משתמשים בכל רגע, אפילו כשאנו חולמים. חוש הראיה משרת אותנו להתנהלות במרחב וזיהוי המתרחש סביבנו. לכן, כאשר ישנה בעיה בראיה, בין אם זהו קוצר ראיה או בעיה אחרת חשוב לאתר אותה במהירות. אחד הקשיים באיתור מוקדם של בעיית ראיה היא שאדם לא יכול להבחין בכך אצל אדם אחר ללא בדיקה. לכן, ביצוע בדיקת אופטומטריסט כבר אצל ילדים היא חשובה.

ילדים לא תמיד יוכלו לומר להורים שאינם רואים טוב. יתכנו תופעות כמו שפשוף העיניים, תלונות על כאבי ראש, סחרחורת התקרבות יתר למסך שיכולות להצביע על בעיה והצורך לבצע בדיקה. גם בגיל מבוגר יותר אדם צריך להיות בעל מודעות לעניין לגשת לאופטומטריסט כשהוא מזהה שינוי כלשהו בראיה.

מה כוללת בדיקת אופטומטריסט?

בדיקת אופטומטריסט היא פשוטה יחסית. החל מגיל 6 ניתן לבצע בדיקת ראיה אצל אופטומטריסט ולא רופא עיניים. הבדיקה כוללת בדיקת שלושה פרמטרים שונים. האחד הוא חדות ראיה באמצעות הקראת מספרים מלוח הנמצא במרחק של 6 מטרים מהנבדק, כשכל עין נבדקת בנפרד באמצעות כיסוי העין השנייה. פרמטר שני הוא שדה הראיה הנעשה באמצעות מעקב אחרי תנועת עצם כלשהו עד היעלמותו משדה הראיה של הנבדק. פרמטר שלישי הוא זיהוי צילינדר, קימור א סימטרי בקרנית או עדשת העין שיכול לגרום לראיה מטושטשת ולא חדה.

מתי נדרשת בדיקה אצל אופטומטריסט?

מלבד התסמינים הפיזיים וההתנהגותיים שציינו, בדיקת אופטומטריסט יש לבצע במספר תחנות. אחת מהן היא לפני כיתה א'. כאשר ראיית הילד תקינה לחלוטין הוא יתחיל את התקופה  ברגל ימין. מעבר לכך בדיקת ראיה תידרש כחלק מהתנאים להוצאת רישיון נהיגה החל מגיל 65 תידרש בדיקה מדי שנתיים לחידוש רישיון. עם זאת, מומלץ להיבדק גם בגילאים מוקדמים יותר כמו גיל 40 והלאה, תקופה בה ישנה ירידה גם ברוחק ראיה (ראיה מקרוב). מעבר לכך נדרשת בדיקה גם לפני הצבא כחלק בשאלון הרפואי שיש למלא. במצב בו כבר יש לכם משקפיים או שישנה בעיה כלשהי בראיה כמו צילינדר היבדקו מדי שנה לוודא שאין שינויים במצב.

אופטיקה אנדי מנוהלת כבר למעלה מ 30 שנה ע"י צוות אופטומטריסטים מנוסים. זה המקום לבצע בול בדיקה בצורה המדויקת והקפדנית ביותר וגם לקבל את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם. מוזמנים ליצור קשר למספר טלפון: 04-9916771.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מערכות גילוי אש

מערכות כיבוי אש

מערכות כיבוי אש – חיוניות מערכות כיבוי אש הן מרכיבים קריטיים בבטיחות הבניינים, שנועדו לדכא ולשלוט שריפות, למנוע נזקים שעלולים להיות קטסטרופליים ושמירה על חיי

קרא עוד »

ייעוץ עסקי למסעדות

ייעוץ עסקי  למסעדות הינו תחום שבו יזם של מסעדה שנמצאת בתהליך של תכנון, תהליך הקמה או שכבר פעילה ועובדת באופן שגרתי פונה בגלל סיבות כאלה

קרא עוד »

הבנייה הקלה

בעולם המקצועי שבו אנחנו חיים היום, הצורך לבנות פתרונות מגורים באופן קבוע הוא אתגר משמעותי שיוצר קושי בכל רמות העבודה. מבחינתכם, אם יש לכם יכולת

קרא עוד »
דילוג לתוכן