עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

ייעוץ עסקי למסעדות

צוות המגזין

ייעוץ עסקי  למסעדות הינו תחום שבו יזם של מסעדה שנמצאת בתהליך של תכנון, תהליך הקמה או שכבר פעילה ועובדת באופן שגרתי פונה בגלל סיבות כאלה ואחרות לאדם או לקבוצת אנשים במטרה שיסייעו לו בתשלום עבור סיוע בשלב שבו הוא מרגיש תקוע בתהליך ולא מצליח להתקדם – אפשר לומר בזהירות שברוב המקרים המשבר יהיה כלכלי אבל יכולים להיות גם סוגים אחרים של בעיות כמו מסעדה שמקבלת ביקורות שליליות או מסעדה שהצוות בה שחוק ועייף וגם מסעדה שיש ליזם שלה רצון לחיזוק המיתוג שלה והאופן שבו היא מוצגת כלפי הציבור הרחב. על אף ההוצאה הכספית הרבה וההודאה בכך שיש בעיה בבית העסק,חשוב מאוד שבתהליך בחירת הייעוץ העסקי היזם יבחר את היועץ הנכון שיוכל להתחבר אליו וע״י כך להפיק את המיטב עבור המסעדה שלו.

ייעוץ עסקי למסעדות-מה חשוב בבחירת בייעוץ?

מכיוון שהייעוץ מוגדר כייעוץ עסקי,מן הסתם הוא יתעסק רובו ככולו בנתונים הכספיים השוטפים של המסעדה – ייעוץ עסקי למסעדות יבדוק את הנושא של ההכנסה השוטפת של המסעדה אל מול הוצאות התפעול שלה, כמה צריך להשקיע על מנת לעמוד ביעדים שיזם המסעדה רוצה להגיע אליהם ואם עדיין מדובר בשלב התכנון וההקמה הייעוץ העסקי אמור לחשב את אומדן העלויות הכלולות בתהליך בניית העסק על כל המשתמע מכך ולכן תמיד צריך לבחור את היועץ או היועצים שהיזם חש כבר בעת המגע הראשוני עימם בשיחת הטלפון או בפגישה שיש התאמה בין הציפיות שלו והצורך שלו בייעוץ לבין מה שיועץ או החברה המייעצת מציגה בפניו כחלק מסל השירותים שנתנים עבורו. בקיצור נמרץ אפשר לומר שנכון שרוב האנשים אולי מבינים באוכל וגם בכסף, אבל יש בשוק חברות מקצועיות שהשתלמו בלימודים שמאפשרים לחבר בין שני המושגים ולתת ייעוץ שהוא במאה אחוז מותאם לפונה.

גיבוש תוכנית ייעוץ עסקי למסעדה

כידוע לכולנו ברוב התחומים של ייעוץ עסקי לענפים שונים במשק הישראלי כך גם בייעוץ עסקי למסעדות הדבר העיקרי שאותו צריך לעשות כאשר כבר נוצר הקשר עם חברת הייעוץ המתאימה הוא גיבוש תוכנית ייעוץ עסקי למסעדה.חברת new Rest לניהול,ייעוץ והקמת מתחמי מזון היא אחת מהחברות המובילות כיום בתחום זה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עורך נפגעי מלחמה

עורך דין נזיקין

דיני נזיקין עוסקים בפגיעות שקורות בגופם של אנשים או ברכוש שלהם. מדובר בדינים שנחשבים לחמורים מאד, בין אם מדובר בתאונה שבה קרה הנזק הגופני (תאונת

קרא עוד »
דילוג לתוכן