עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

כל ארגון יכול להיות הרבה יותר ממקום עבודה

צוות המגזין

כבר שנים רבות אפשר למצוא במקומות עבודה רבים תוכניות לימודים והתפתחות אישית שנועדו לעובדים מטעם ההנהלה. חלקן מיועדות לפיתוח מיומנויות שקשורות לעבודה עצמה כדי לשפר אותה, וחלקן מיועדות להעשרה ולעניין. ההנחה שעומדת בבסיס פעילויות אלה היא שכל מה שמקבלים העובדים כתוצאה מכך יכול לשמש אותם גם בחייהם הפרטיים אבל גם בעבודה, בהגברת המוטיבציה והיכולת האישית למצות את הפוטנציאל שלהם בכל תחום. זה מה שמביא חברות רבות לשלוח את העובדים לשמוע הרצאות מעניינות שנותנות להם ערך מוסף ולא רק הרצאות מקצועיות בלבד. אלה יכולות להיות הרצאות על חשיבה חיובית ומצוינות, על השימוש בהומור גם בעבודה וגם ככלי לחיים ועוד הרצאות מעניינות שמוסיפות יכולות לעובדים. חברת גישות הדרכה וייעוץ דוגלת בהדרכות ובהרצאות שונות לעובדים לשם עידוד מצוינות ושאיפה להשיג הרבה יותר ממה שכבר השיגו עד כה.

למכור יותר זה אפשרי

גם אנשי מכירות ותיקים יודעים שאפשר תמיד להשתפר יותר ולכן כל קורס מכירות יכול להיות מותאם לכל רמה. אם יש לכם אנשי מכירות שאתם רוצים לשפר את העבודה שלהם או להכשיר אנשי מכירות חדשים, קורסים כאלה יגלו להם את הסודות הקטנים והעקרונות של מכירות שיודעים מי שעובדים בזה כבר שנים. השיפור מגיע גם על ידי תרגול וסימולציות שונות במהלך הסדנה כך שהם יכולים להתנסות ולקבל משוב על הביצועים שלהם תוך כדי התהליך. להם זה מצוין משום שזה נותן תמונה של הכישורים והיכולות שלהם ולקבל כלים חדשים שלא היו להם קודם. זה מגביר אצלם את הביטחון העצמי ואנחנו יודעים שזה הסוד הגדול ביותר של אנשי מכירות טובים.

לייעל כל מקום עבודה

כל ארגון וכל גוף יכולים לעבוד טוב יותר כאשר ממפים את החוזקות והחולשות שלהם ומתחילים לעבוד על תיקון ושיפור הארגון. כשנעזרים בשירותי חברת ייעוץ ארגוני מקבלים מפת דרכים יחד עם הכוונה מלאה והדרכה כיצד לשפר את המבנה הארגוני כך שאפשר יהיה להפיק יותר עבודה ופחות בזבוז זמן וכוח אדם. אפשר יהיה גם לערוך שינויים מתבקשים אם יתברר שנהלים מסוימים אינם משרתים את הארגון ובכך להפוך אותו לגוף שמשתפר כל הזמן. קבוצת גישות למצוינות שמפעילה גם את שירותי חברת גישות הדרכה וייעוץ מציעה לכם ייעוץ ארגוני כדי לתת לכם כלים נוספים להגיע למצוינות בעבודה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עורך דין צוואות

צוואה היא אחד המסמכים החשובים ביותר עבור כל אדם. בדיוק כפי שאנחנו מנסים לחיות את חיינו מתוך שליטה מרבית, כך כדאי מאוד לשלוט גם באופן

קרא עוד »
דילוג לתוכן