עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

לא קלה היא דרכנו

צוות המגזין

עורך דין משפחה הינו עורך דין מומחה בטיפול בבעיות משפטיות המתעוררות בתוך משפחות. וזה כולל: גירושין, זמני שהות ילדים, אימוץ, הסכמי ממון ומקרים קשים נוספים כמו: מעוכבי גט, ניכור הורי, תביעות סרק במשטרה של אחד הצדדים למשל, ועוד עניינים מורכבים הדורשים התערבות של עורך דין מומחה כדי לצמצם ככל האפשר את הנזקים העלולים להיגרם לילדים, למשל, במקרה של גירושין קשים. כמו כן ניתן להשתמש בשירותיו כדי לערוך הסכמי קדם נישואין, חיים משותפים ועוד הסכמים שבלעדיהם יגרם קושי רב במקרה של פרידה. בעקרון תפקידו להבטיח שמשפחות יוכלו לפתור את בעיותיהם בצורה הגונה והוגנת על ידי מתן הכוונה משפטית, תמיכה וייצוג, עורכי דין לענייני משפחה ממלאים תפקיד חשוב בהגנה על הזכויות והאינטרסים של לקוחותיהם ובהבטחה שהמשפחות יוכלו להתקדם בחייהן.  משרדה של אלינור לייבוביץ משרד עורכי דין וגישור, דיני משפחה, צוואות וירושות מוביל בתחום דיני המשפחה בזכות המוניטין הרב שצבר במשך 35 שנות קיומו ובזכות המקצוענות והרגישות של עובדיו.

הבטחות צריך לקיים

הסכם גירושין הוא מסמך משפטי המתווה את תנאי הפירוד בין שני צדדים. ההסכם כולל נושאים כמו זמני שהות, חלוקת רכוש ומזונות ילדים, (החלק ההלכתי של הגט שייך לבית הדין הרבני. בהסכם גירושין בישראל, זמני שהות ילדים היא פעמים רבות נושא שנוי במחלוקת. בהסכם יש לקבוע למי מההורים יקבל זמני שהות רבים יותר על הילד וכמה זמן יצטרך ההורה השני לבלות עם הילד. כמו כן כאשר בני זוג מתגרשים עליהם לחלק את רכושם. זה יכול לכלול נדל"ן, חפצים אישיים ונכסים פיננסיים. בהסכם הגירושין יש לציין כיצד יחולק הרכוש ומי יהיה אחראי לכל החובות או התחייבויות. בנוסף, מזונות הילדים ומדורם הינם חלק חשוב, וגם כאן יש סכומי מינימום וחוקים שבהם יש להתחשב. לאחר שנחתם הסכם גירושין, חשוב לוודא ששני הצדדים עומדים בתנאי ההסכם. אם מי מהצדדים לא יעמוד בהסכם, ניתן לנקוט בצעדים משפטיים לאכיפתו. בישראל קיימים הליכים משפטיים לאכיפת הסכמי גירושין ולהבטחת אחריות לשני הצדדים.

תקשורת ושיתוף פעולה משופרים

גישור גירושין מהווה חלופה פופולרית להליכי גירושין מסורתיים בישראל. בגישור, צד שלישי עו"ד בד"כ ניטרלי מסייע לבני הזוג לנהל משא ומתן על תנאי הסכם הגירושין. גישור הוא לרוב זול יותר וקצר יותר מהליכי גירושין מסורתיים. הצדדים המעורבים יכולים לעתים קרובות להגיע להסכמה תוך מספר פגישות בלבד, ולהפחית את כמות הזמן והכסף המושקעים בהוצאות משפט. גישור גירושין בדרך כלל הינו חסוי ופרטי. בניגוד להליכי גירושין אחרים הכרוכים בתביעות ובבקשות הדדיות שהם עניין של רישום ציבורי. הוא גם יכול לשפר את התקשורת ושיתוף הפעולה בין הצדדים המעורבים, מביא לדיאלוג פרודוקטיבי. כמו כן הוא יכול להוביל גם לתוצאות חיוביות יותר עבור ילדים. כאשר הורים מסוגלים לעבוד יחד כדי להגיע להסכם מועיל הדדי, הילדים מרוויחים יותר. לכן אם נקלעתם לסיטואציה שכזו ואתם מעוניינים בגישור לגירושין כדי להקל על כולם פנו למשרדה של אלינור לייבוביץ משרד עורכי דין וגישור, דיני משפחה, צוואות וירושות בטלפון: 050-969-3850 ותיענו בדיסקרטיות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן