עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

להיות הורים טובים ומבינים

צוות המגזין

החלום של כולם הוא כנראה להיות ההורה הטוב ביותר כפי שתמיד רצינו שיהיו לנו, למרות שבוודאי נסכים להודות שאכן, ההורים שלנו עשו כמיטב יכולתם ובכל זאת הצליחו הרבה יותר מאשר הסכמנו להודות. עד שאנחנו הופכים להורים בעצמנו ומגלים שזה לא טבעי ואוטומטי כמו שחשבנו, יש הרבה סוגיות ודילמות, התלבטויות והתחבטויות וגם שאלות שלא תמיד יש לנו את מי לשאול. במקרים כאלה מומלץ לפנות לעזרה מקצועית ולקבל ייעוץ הורים שעוזר לנו להתיישר ולהיכנס למסלול הורות מבינה ויעילה יותר. זה לא חייב להיות קשה או מייסר, וזה אפילו מהנה מאוד להיות ההורה שמודע לעצמו ועובד על המיומנויות ההוריות שלו. ילדים יעריכו את זה מאוד אם תנסו להבין אותם ולשפר את המצב במשפחה כאשר אתם מרגישים שאתם לא שולטים בכך ולא יודעים כיצד לנהוג. שושי הרשקו היא מנחת הורים ויועצת זוגיות מנוסה וותיקה כבר שנים רבות, והיא מנחה הורים בדרכים שבהם כדאי לנהוג כאשר מתעוררת התלבטות או בעיה.

הורות שוטפת מחייבת תחזוקה

גם הורות ללא בעיות מיוחדות יכולה להרוויח מייעוץ נוסף ומליבון בעיות קלות ואפילו דיון בהורות. כל הדרכת הורים בצפון יכולה להיות הדרך הבטוחה שלכם להסיר ספק ממהלכים שונים ולברר כיצד לנהוג במצבים מסוימים. הדרכה כזאת שופכת אור על מצב מערכת היחסים הזוגית שלכם תוך כדי כך ובצורה כזאת גם מחזקת את התקשורת במשפחה ומסייעת לה. כשאתם יודעים בדיוק מה כל אחד חושב ורוצה לומר אתם גם משפרים את התיאום ההורי שלכם מול הילדים, שמבינים שההורים שלהם עומדים על שלהם ואי אפשר לאתגר אותם בחציית גבולות. זאת אחת התועלות הברורות מכך שאתם מקבלים הדרכה מקצועית כהורים.

כשיש בעיות יש כתובת ברורה

בעיה בהורות יכולה להיראות פעוטה מאוד עד שאתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בה ימים שלמים והולכים לאיבוד במחשבות, בתסכול על אובדן שליטה או בכך שאינכם יודעים כיצד לנהוג. במצבים כאלה רצוי לא להישאר לבד משום שתמיד אפשר למצוא תשובות ואנשי מקצוע שאפשר להתייעץ אתם. יש גם אפשרות לעשות סיעור מוחות עם הורים נוספים שעשויים להיות במצבים כאלה ולכן כששומעים הורים אחרים זה בוודאי יכול לתת את הזווית שחסרה לכם. הנחיית הורים באופן פרטני או בקבוצות במצבים שונים מסייעת לכם לשפר את התקשורת במשפחה ולפתור מצבים שנראו לכאורה ללא תשובה. שושי הרשקו מנחה הורים כבר שנים רבות לעבר פתרונות כאלה שיכולים לשנות את המצב לטובה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

חלונות אלומיניום באשדוד

חלונות אלומיניום באשדוד

כל אנשי המקצוע המובילים בתחום מסכימים שהאלומיניום הוא חומר גלם אידאלי עבור בניית מסגרות של חלונות. האלומיניום מתאים לאקלים הישראלי, עמיד בפני לחות ומזיקים, נוח

קרא עוד »

טאבון מקצועי

אנשים שבאמת אוהבים לבשל ולאפות יודעים היטב: המכשור שעומד לרשותנו הוא חלק חשוב ביותר. כלומר, השאלה עד כמה הפיצות שאתם מכינים באמת תהיינה טעימות, קשורה

קרא עוד »
דילוג לתוכן