עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

להסיר את הלכלוך במהירות

צוות המגזין

אחת הדרכים הקלות והפשוטות ביותר להסיק לכלוך ואבק מהשטיח או ממסדרונות זה כמובן באמצעות שואב אבק תעשייתי אשר דרכו תוכלו להיפטר מן הלכלוך במהירות ובקלות, כמו כן שואבי האבק שאנו מייבאים הינה באיכות הגבוהה ביותר וכן הינם שקטים ומקצועיים לעבודה פשוט מדהימה. שואב אבק תעשייתי הוא מכשיר חשמלי עם כוח ספיגה גבוה, המיועד לשאיבת אבק, לכלוך ולפסול חומרים מסוכנים כגון חומרים כימיים ואבקות דפוסיות מסביב למקומות העבודה התעשייתיים. השואב התעשייתי מצויד במנוע חזק ובמערכת סינון יעילה המאפשרת לו לשאוב את האבק והלכלוך מהמקומות המסוכנים והמסובכים ולהעבירם לתוך מיכל אחסון גדול. השואב עשוי לכלול צינורות וציוד נלווה שמאפשרים למשתמש להגיע לכל פינה במקום העבודה ולפסול חומרים מסוכנים. שואבי אבק תעשייתיים נמצאים בשימוש רחב כמו בתעשיות המזון, הכימיה, הפרופיל, התעשיות האלקטרוניות, ובתעשיות המכונות והרכב. השואבים התעשייתיים מצוידים בתכונות רבות כמו כוח ספיגה גבוה, אורך חיי עבודה ארוכים וכמובן בציוד נלווה המאפשר להשתמש בהם בצורה יעילה ובטוחה. לשם רכישת שואב אבק מקצועי ותעשייתי תוכלו לפנות אלינו לחברת ר.נ.מ אשר הינה מייבאת את ציוד הניקוי מהחברות המובילות ביותר בעולם, כמו כן אצלנו תוכלו למצוא גם מכונות שטיפה, שואבי אבק מקצועיים ועוד מגוון מוצרים משלימים. בנוסף לכך אנו מספקים את שירותינו 24 שעות ביממה לשירותי תיקונים כך שתוכלו להיות רגועים. חברתנו הוסמכה ע"י מכון ההתקנים הישראלי.

לנקות באופן יעיל וחזק

אחד הדרכים לנקות רכבים, משטחים וכו' זה באמצעות ניקוי בלחץ מים אשר שיטה זו נחשבת לאיכותית במיוחד, כמו כן ניקוי בלחץ מים הוא שיטת ניקוי יעילה ומהירה שבה משתמשים במכונת שטיפה בלחץ כדי להסיר אבק, לכלוך ובלויים משטחים שונים. השטיפה בלחץ מתאימה לניקוי של מגוון רחב של משטחים וחפצים, כולל רצפות, קירות, רכבים, רהיטים ועוד. מכונת השטיפה בלחץ מיועדת ליצירת זרם חזק של מים וזרם אוויר המשמש לפיזור המים על המשטח שיש לנקות. בעזרת הלחץ הגבוה של המים, השוטפים על המשטח, ניתן להסיר בקלות את הזיהום והלכלוך שצבעו עליו. מכיוון שהשטיפה בלחץ משמשת במים, ניתן להשתמש בה באופן ירוק ולא פוגע בסביבה.

לנקות את הריצפה ביעילות

על מנת שתוכלו לנקות את הריצפה ביעילות בשטחים גדולים ורחבים עליכם לרכוש מכונות לשטיפת רצפות ולבחור את זו שהכי תתאים לכם, כמו למשל מכונת PRO , Comfort XS , Dart 36B ועוד מגוון מכונות שטיפה יעילות ומקצועיות אשר יעשו לכם את החיים קלים יותר וכמובן נקיים יותר. לשם רכישת מכונת שטיפה איכותית, מאושרת ע"י מכון ההתקנים הישראלי תוכלו לפנות אלינו לחברת ר.נ.מ אשר הינה מתמחה בכל הקשור למכונות שטיפה מכל מיני סוגים, שואבי אבק תעשייתיים ועוד מגוון רחב של מוצרים ברמה הכי גבוהה שיש. לפרטים נוספים חייגו אלינו במספר הטלפון: 08-9207533 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מוהל מוסמך

מוהל מוסמך הינו בעל הכשרה מושלמת לביצוע ברית מילה. הוא מכיר לעומק את כל התהליך על כל שלביו. הוא מצויד בכל הכלים והחומרים התקניים הנדרשים.

קרא עוד »

גם הגישה צריכה בקרה

מערכות בקרת גישה הן מרכיב מכריע בתשתית האבטחה של כל ארגון. הם מאפשרים ניהול של מי שיש לו גישה לאזורים, משאבים ומידע ספציפיים בתוך חברה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן