עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

להתמודד עם קשיים לימודיים

צוות המגזין

בשביל להתמודד בצורה טובה ונכונה עם לקוי למידה מכל סוגיהם יש מספר דרכים ודגשים והם:

  • מכון אבחון- הדגש הראשון כמובן מתייחס למכון אבחון, שכן הדרך היעילה ביותר להבין מאיזה סוג קושי סובל המטופל בין אם זה ילד\מבוגר או בן נוער זה באמצעות מכון אבחון אשר יעשה אבחון מעמיק ואיכותי ויבין מהי התופעה.
  • הפרעות- ישנם מספר סוגי הפרעות, בין אם זה דיסגרפיה, דיסלקציה, הפרעות קשב וריכוז ועוד.
  • פתרון מעמיק- כמו כן אבחון הבעיה זה רק שלב ראשון שכן בשלב השני נעבור לפתרון הבעיה באופן פרטני ואישי שכן בית הספר הינו מקום גדול ורחב ומאוד קשה למורים לטפל באופן יחידני בתלמידים ולשם כך תוכלו לפנות למכון אבחון איכותי אשר יעבוד עם הילד שלכם ויעניק לו כלים איכותיים להצלחה לימודית וגם אישית.

לשם כך תוכלו לפנות אלינו למכון זרחין ונדאג לאבחונים המדויקים ביותר עבורכם וכן לדרכי טיפול ייחודיות. בנוסף לכך אנו במכון זרחין דוגלים בשיטה ייחודית שפותחה על ידי מיכאל זרחין. מיכאל היה מוגדר כלקוי למידה עד גיל 16 שכן לא ידע קרוא וכתוב. כמו כן מיכאל הצליח להתגבר על הפערים האלו באמצעות סדרת טיפולים ייחודית אשר אותה החליט לפתח מיכאל ולהביא אותה לארץ.

 

לטפל בצורה ייחודית ומעיקה

בשביל לטפל באדם אשר סובל מלקוי למידה יש צורך להבין תחילה מאיזה סוג לקות הוא סובל בין אם זה דיסגרפיה, דיסקלקוליה, דיסלקציה וכו'. כמו כן בשלב השני של הטיפול נעבור לפתרון הלקות וזאת באמצעות מגוון טכניקות אשר יהיו מותאמות לכל מטופל. הרבה אנשים מאמינים שלקות למידה זהו דבר שלא ניתן לטפל בו, אך אנו מאמינים שאין דבר שאין לו טיפול ואנו נעבוד בצורה מעמיקה ושורשית על מנת לעזור לכל מטופל שלנו ללמוד בצורה איכותית וכן להתנהל בחייו בצורה נעימה וטובה יותר.

 

לא רק בעיות לימודיות

אנשים אשר סובלים מלקוי למידה אינם סובלים רק ברמה הלימודית אלא גם ברמה אישית שכן אנשים אלו סובלים מערך עצמי נמוך, וחששות בינים לבין עצמם. לשם כך יש צורך באבחון וטיפול מעמיק אשר דרכו יוכל הילד שלכם לצאת לדרך חדשה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו למכון זרחין ונספק עבורכם אבחונים איכותיים וכן דרכי טיפול יצירתיות במיוחד וזאת תוך הקפדה על כלים איכותיים. לפרטים נוספים וייעוץ צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 050-4200291 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

השכרת מקרנים

בין הרצאות רבות משתתפים באוניברסיטה להקרנת סרט על מסך חיצוני ענק לקהל גדול, מקרנים הם בעלי שימושים רבים. מקרנים מוסיפים עומק, יצירתיות ומידע חשוב לאירוע,

קרא עוד »

אוורור חללים סגורים

יטאות מיזוג אוויר. הביטוי הזה נדמה כלקוח מעולם מוזר של מושגים שמרבית העם אינם מכירים אותו. למרות זאת, כולם ללא יוצא מן הכלל נהנים רבות

קרא עוד »

לחגוג באופן מושלם

דרך נהדרת ומושלמת ליהנות מזמן איכות עם בן\בת הזוג שלכם זה באמצעות שייט רומנטי מושלם ואיכותי אשר דרכו תוכלו לחגוג כל מה שתרצו באופן הכי

קרא עוד »
דילוג לתוכן