עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

לחגוג באופן מושלם

צוות המגזין

דרך נהדרת ומושלמת ליהנות מזמן איכות עם בן\בת הזוג שלכם זה באמצעות שייט רומנטי מושלם ואיכותי אשר דרכו תוכלו לחגוג כל מה שתרצו באופן הכי רומנטי שיש והכי ייחודי. כמו כן את השייט הרומנטי ניתן לעשות עם בן/בת הזוג או עם חברים קרובים. הנה כמה רעיונות לשייט רומנטי:

  • שייט עם צלילת השמש – צלילת השמש יחד עם הצפייה בנופים מרהיבים על המים היא חוויה רומנטית מדהימה, מוסיקה ייחודיות וכמובן שנעשה לכם כמה תמונות יפות ומיוחדות אשר יזכירו לכם כמה יפה הרגע הזה שלכם ביחד.
  • הצעת נישואין- תוכלו להציע נישואין תוך כדי השייט וליהנות מתמונות מרהיבות, בחירת שיר להצעה, צלמים שיתעדו את הרגע, עיצובים ייחודיים ועוד מספר דברים פשוט מושלמים אשר ישדרגו את האווירה שלכם.

בנוסף לכך השייט יעניק לכם שלווה וכיף בלתי נשכחים וזאת הודות לים הכחול והמושלם, האוויר הנקי, המרחבים העצומים, וכך תוכלו להרגיש פתיחות, רוגע ושלווה שעוד לא הרגשתם כמותם, יתר על כן השקט המושלם של הים ייתן לכם זמן איכות כיפי ומדהים שעוד לא פגשתם כמותו. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת שייט אשדוד ואנו נדאג עבורם למגוון פעילויות ימיות באיכות הכי גבוהה שיש ותוך ניסיון של יותר מ30 שנים בתחום זה. חברתנו מתמחה בהפקת אירועים כמו ימי הולדת, בר מצווה, הצעת נישואין, ימי גיבוש ועוד.

חגיגת יום הולדת 13 בדרך מקורית

השכרת יאכטה לבר מצווה הוא רעיון מצוין כדי להפוך את האירוע לחגיגה יוקרתית ומיוחדת. ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מתכננים שיווק כזה:

  • גודל היאכטה – כדאי לבדוק את גודל היאכטה ואת מספר האנשים שהיא מכילה כדי להבטיח שכל האורחים ירגישו נוחים ושלווים על הספינה.
  • מזון ומשקאות – ישנם יאכטות שמציעות שרות מלאי ובישולים על היאכטה, וישנם אחרים שדורשים מכם להביא את המזון והמשקאות איתכם.
  • פעילויות ימיות – כדאי לקחת בחשבון פעילויות ימיות נוספות לאורחים על היאכטה כמו צלילה, גלישה, ווייקבורד וכדומה. הפעילויות הללו יכולות להיות מהנות לכל הגילאים ותורמות לחווית הספורט והפעילות.

מגוון פעילויות ימיות ייחודיות

ישנם מגוון פעילויות ספורט ימי מיוחדות ומרגשות כמו למשל: בננות, אבובים, סירת טורנדו מהירה, שייט אקסטרים מהיר, סירת מרוץ, חללית צהובה ועוד מגווה אטרקציות אקסטרימיות מושלמות וייחודיות, על מנת שתוכלו ליהנות מכל התענוגות האלו תוכלו לפנות אלינו לחברת שייט אשדוד וכך תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות ימיות ברמה הכי גבוהה שיש, כמו כן אנו עושים גם הצעות נישואין על ספינות ויאכטות שוות, בר\בת מצווה, ימי הולדת ועוד. לפרטים נוספים והזמנת השירות חייגו: 052-3271774 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מיסוי ורישוי בקרקעות

כאשר אדם מבקש לנהל את נכסיו בראיה ארוכת טווח, הוא יחפש עו"ד לענייני ירושה שהוא עורך דין המתמחה בסיוע ללקוחות בניהול הירושה שלהם. ובכלל זה

קרא עוד »
הרחבת מפרסת

הרחבת מרפסת

מתי צריך לשקול הרחבה של המרפסת? מרפסות הן דרך מצוינת להוסיף קצת מרחב נוסף לבית שלך, ובמקביל הן מספקות אזור חיצוני שליו ליהנות מהנוף ומהאוויר

קרא עוד »

השכרת מקרנים

בין הרצאות רבות משתתפים באוניברסיטה להקרנת סרט על מסך חיצוני ענק לקהל גדול, מקרנים הם בעלי שימושים רבים. מקרנים מוסיפים עומק, יצירתיות ומידע חשוב לאירוע,

קרא עוד »
דילוג לתוכן