עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

לעשות הכל קצת אחרת

צוות המגזין

בעבר, בני האדם נאלצו לעבוד שעות וימים בשדות, כדי להביא לחם לשולחן. אבל היום, הרי שאנחנו חיים במציאות שונה לחלוטין והעבודה היום לא נועדה רק להביא לנו משהו לאכול, אלא, עבודה היא הדרך של כל אחד מאיתנו להגשים את עצמו במלואו. אירועים עסקיים הם אחד ממנועי הצמיחה של עסק מצליח. זה לא משנה אם מדובר על ערב גיבוש לעובדים או על מסיבה לקולגות ולקהל הלקוחות, הרי שבכל אירוע מהסוג הזה, אתם כמו מציגים לראווה את התוצרים שלכם, מלמדים את הסובבים אתכם כי מדובר על עסק רציני, רווחי, המנוהל ביד רמה, בידי אנשי מקצוע אשר לוקחים את עצמם במלוא הרצינות. במאמר הבא נדבר קצת על הפקת אירועים עסקיים. בתור מי שיש להם הרבה ניסיון, יש לנו כמה כלים שיאפשרו לכם לעשות את העבודה שלכם על הצד הטוב ביותר.

איך מגדירים אירוע מוצלח

אם נבחר להסתכל על אירוע עסקי בתור 'חלון הראווה' של החברה או הארגון, הרי שאתם צריכים לשאול את עצמכם האם הייתם מסכימים להיכנס לחנות או למסעדה, לא מעוצבים בקפידה, עם אוכל לא מעולה, במקרה של מסעדה כמובן, עם תא שירותים לא נקי וכיוצא בזה? כמובן שלא. כמו שאמרו חכמים מאיתנו: 'אלוהים נמצא בפרטים הקטנים'. אם לא נלמד לבחון את המציאות לעומק ולראות איך אנחנו יכולים לטפל בכל פרט כדי שהאורחים שלנו יהנו מחוויה מושלמת, הרי שלא משנה כמה יצירתיים נהיה ועד כמה החזון שלנו יהיה מרחיק לכת, בסוף, התוצאה הסופית לא תהיה מוצלחת.

נכון, להפיק אירוע בוטיק בתל אביב דורש מאיתנו לחשוב מחוץ לקופסא, שכן כולנו יודעים היטב כי אנחנו חיים בעידן בו נדמה כאילו כבר יצא לכולנו לראות ולעשות הכל. אבל באותה הנשימה, חשוב לבחור במקום מצויין לקיום האירוע, המלא באנשי צוות מעולים, הבקיאים בתחום, מי שיודעים לתת שירות מגדול ועד קטן.

לתכנן הכל מראש, זה תמיד כדאי

בשביל שהרעיונות שלכם יוכלו להתממש במלואם, הרי שהעצה שלנו היא לנסות לתכנן הכל מוקדם עד כמה שניתן. בין היתר, אנחנו ממליצים לכם לחשוב על תאריך מתאים עבורכם ופשוט, לתאם איתנו הכל מראש. כך נוכל לעזור לכם לתכנן את האירוע לפרטי פרטים ובעיקר, תוכלו לתאם הכל עם הספקים הטובים ביותר, בלי לחשוש שמא אחד מהם לא יהיה פנוי.

אתם אלו שמביאים את החזון והרצון, אנחנו מצידנו מבטיחים לעשות הכל כדי להפיק אירוע בלתי נשכח.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן