עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מדחס אוויר תעשייתי

צוות המגזין

מדחס אוויר תעשייתי מספק אספקת אוויר תחת לחץ עם המאפיינים, הנחוצים לעבודה של כל מורכב. בהתאם לאובייקט, המדחס יכול להיות בוכנה או בורג, דיזל, בנזין או חשמלי.

חברת טל מדחסים מציעה מגוון רחב של מדחסי אוויר תעשייתיים. הגורם המכריע בבחירת יחידה הוא לא רק המחיר, אלא גם היעילות שלה בתפעול. חברת טל מדחסים שמה דגש חזק גם על שירות מקצועי ואישי ללקוחות. חברת טל מדחסים לא רק תספק לכם מדחס אלא גם תקבלו שירות מלא לציוד שקניתם או השכרתם.

מדחס אוויר תעשייתי – איך לבחור נכון?

 לבחור מדחס אוויר תעשייתי צריך לפי סוג הביצוע, משך השימוש והכוח, הציוד מסווג כבורג או בוכנה. יחידות נבחרות על סמך תנאי עבודה ודרישות ספציפיות. מדחסי אוויר תעשייתיים בוכנה הם מהפשוטים ביותר, אך הביצועים שלהם מיועדים לפעולה לטווח קצר. ארגונים שאינם מניחים שימוש מתמשך ביחידה עשויים לבחור במודלים כאלה. עבורם, אתה צריך להתקין בסיס כדי להציב מערכת קירור מים.

כדי להבטיח פעולה מתמדת וללא הפרעות של מדחס האוויר, כדאי יותר לרכוש יחידה מסוג בורג. הוא פועל ברמת רעש נמוכה יותר זקוק למכשיר יסוד ועמיד בפעולה. העלות שלו גבוהה מזו של מקביל בוכנה, אבל עבודה חסכונית משלמת במלואה את העלויות תוך זמן קצר. הציוד לא רק צורך מעט אנרגיה, אלא גם מצויד במערכת התאמת ביצועים.

תנאי הפעלה ספציפיים

 מדחס האוויר התעשייתי יכול לפעול ממקורות כוח שונים – דיזל, בנזין או חשמלי. אתם צריכים לבחור את מה שדרוש לכם בתנאי הפעלה ספציפיים. כמו כן, מדחסי אוויר תעשייתיים מחולקים לכאלה שצורכים שמן וללא שמן, אשר יש לקחת בחשבון בעת ​​רכישה עבור ארגונים עם דרישות מיוחדות לטוהר האוויר. היצרנים מייצרים ציוד מחומרים איכותיים, המאפשרים להם לפעול לאורך זמן מבלי לשנות את פרמטרי ההפעלה.

חברת טל מדחסים מספקת הזדמנות לקנות מדחס אוויר תעשייתי בתנאים הנוחים ביותר. צוות שלנו יסייע לכם בבחירת דגם, שמחירו ומאפייניו יתאימו בצורה הטובה ביותר לציפיות שלכם. אנו נספק גם מדחס אוויר תעשייתי בכל האזורים בארץ במהירות האפשרית.

מה שרק נשאר לעשות – זה להשאיר פרטים באתר שלנו!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

ניקוי יסודי ומעמיק

אחד מהדברים החשובים ביותר בכל מסעדה\מלון\חדר אוכל וכן מקומות אשר מתעסקים עם אוכל זה ללא ספק חברה אשר מספקת שירותים של מנקה ארובות שכן אחד

קרא עוד »

לעשות הכל קצת אחרת

בעבר, בני האדם נאלצו לעבוד שעות וימים בשדות, כדי להביא לחם לשולחן. אבל היום, הרי שאנחנו חיים במציאות שונה לחלוטין והעבודה היום לא נועדה רק

קרא עוד »

דירות מכירה חיפה

רוצים לגור בדירה ששייכת רק לכם? מעוניינים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להפסיק לשלם את המשכנתא של בעל הדירה שבה אתם גרים? אם כך,

קרא עוד »
עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מודרני

רוצים לשנות את עיצוב הבית שלכם? עד היום לא ממש השקעתם בעניין הזה, אך לאחרונה הבנתם גם אתם את חשיבות העניין? אם כך, כדאי שתדעו

קרא עוד »
דילוג לתוכן