עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מה הכי חשוב לוודא בבחירת עורך דין לענייני ירושה

צוות המגזין

ענייני ירושה יכולים להיות מורכבים, והמומחיות של עורך דין מוסמך יכולה להתגלות כבעלת ערך רב בהתמודדות עם תקנות משפטיות וסכסוכים אפשריים בשל מחלוקות ירושה וצוואה. בין אם אתם עורכים צוואה, מתמודדים עם ירושה או עוסקים במיסוי עיזבון, עורך דין ירושה ותיק יכול להדריך אתכם בתהליך יעיל. מיד תבינו מהם דיני ירושה, ומה נלווה לתפקידו של עורך הדין העוסק בכך.

מהם דיני ירושה ולמה חשוב לדעת את זה?

חוקי הירושה קובעים את אופן חלוקת הנכסים והרכוש לאחר מותו של אדם. חוקים אלה משתנים לפי תחום השיפוט ועלולים להסתבך, במיוחד כאשר יש נכסים, כספים ורכוש רב. עורך דין ירושה מקצועי, יהיה בעל ידע מעמיק בתחום, ילווה את הנמצאים בשיא המחלוקת וידע להעניק שירות איכותי כמו גם ייצוג בבית המשפט במידה והמצב יגיע לשם.

מהם ההבדלים בין צו ירושה לבין צו קיום צוואה?

צו ירושה הוא הסדר משפטי הקובע את חלוקת הנכסים כאשר אין צוואה. עניין זה עוקב אחר רצף היררכי, המעדיף את בני המשפחה בדרגה הקרובה ביותר בירושה, כמו בני זוג, ילדים או הורים. כלומר אם קרוב משפחה בדרגה גבוהה יותר בחיים, הוא יורש לפני קרוב משפחה בדרגה נמוכה יותר. במידה ולא יהיו התנגדויות, העיזבון יחולק על פי חוק. מאידך, צו קיום צוואה חל כאשר קיימת צוואה תקפה. בית המשפט מאשר את הצוואה באמצעות צו קיום צוואה, ומבצע את חלוקת הנכסים על פי הנחיות הצוואה. התייעצות עם עורך דין ירושה מנוסה ומיומן, יכולה להבטיח צוואה ערוכה היטב המשקפת במדויק את כוונותיכם.

לא להתפשר על איכות ומקצועיות

בענייני ירושה קיים ערבוב משמעותי של רגשות ובירוקרטיה. לכן, בחירת עורך דין ירושה מתאים היא חשובה להליך חלק וחוקי. על ידי הבנת המורכבות של חוקי הירושה, צווי הירושה וצווי הצוואה, תוכלו להצטייד טוב יותר לקראת המסע הלא פשוט שלפניכם. צרו קשר עוד היום עם משרד עורכי דין אוהד שוהם לקבלת שירות אדיב וסבלני, לצד מקצועיות ברמה גבוהה עם התמחות בדיני ירושות וצוואות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

שערים חשמליים

מאז ומעולם בני האדם רצו לשמור על הבית שלהם .אבל, אם בעבר ההגנה הטובה ביותר הייתה על ידי הקמה של מבצר עם חומות גבוהות ונהר

קרא עוד »
דילוג לתוכן