עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מה זה ביובית ומתי נזמין אותה?

צוות המגזין

שירותי אינסטלציה הם עסק למקצוענים. ההבדל בין עבודה מקצועית לבין עבודה חובבנית ניכר בתוצאות. אם חשוב לכם לקבל תמורה מלאה בעד כספכם ואף לחסוך כסף – אל תמהרו להתפשר על פחות משירות מהיר ומדויק של חברת אינסטלציה מובילה שיש לה ביובית משלה. פתיחת סתימות ביוב מכל הסוגים עם ביובית תהיה זולה ומהירה יותר דרך חברה שיש לה ביובית משלה. אין סיבה שתשלמו יותר כאשר אינסטלטור מזמין בעבורכם ביובית כאשר אפשר לפנות ישירות אל חברה שיש ברשותה ביובית. משאית ביובית היא הפתרון היעיל, המהיר והמשתלם ביותר בעבור פתיחת סתימות ביוב בצנרת ראשית, שחרור סתימות שורשים, שאיבת הצפות, שאיבה וניקוי של בור שומן, שאיבה לתחזוקת משאבות טבולות.

מה כוללת משאית ביובית?

הזמנת ביובית בהרצליה תביא אליכם משאית שנושאת משאבה רבת עוצמה, 2 מיכלים של מים, צינורות, ציוד אינסטלציה. המשאבה החזקה של הביובית מסוגלת לבעת גם פעולת יניקה וגם פעולת התזה. יש לביובית את היכולת לשאוב את תוכן הצנרת למטרת ניקוי ושחרור סתימות וגם את היכולת לשטוף את הצנרת. המשאבה החזקה מסוגלת לשאוב במהירות כמות גדולה של מים, נרצה ביובית בשטח בכל מקרה של הצפה. הביובית נושאת עמה מיכל אחד מלא במים למטרת שטיפה ומיכל שני ריק לאגירת השפכים. את מיכל השפכים מרוקנים אל אתרים ייעודיים בהתאם להנחיית המשרד לאיכות הסביבה.

איך ביובית מטפלת בסתימות ביוב מורכבות?

משאית ביובית נדרשת לשחרור סתימות בצנרת ראשית. כאשר הצנרת הראשית של הבניין או העסק נסתמת אין טעם לנסות לשחרר את הסתימה עם ציוד ידני שלח אינסטלטור. רק ביובית מסוגלת לשלוח זרם מים אדיר לשטיפת הצנרת ולשאוב את הגורם לסתימה. ביובית מצליחה לשחרר ברגע גם סתימות שורשים שנחשבות לסתימות מורכבות וגם סתימות שממוקמות בעומק הצנרת. אם יש אצלכם סתימת שורשים בצנרת הקפידו להשלים את ניקוי הצנרת עם חיתוך שורשים בביוב. עבודת אינסטלציה חכמה כוללת הרבה יותר מסילוק של הגורם לסתימה מתוך הצנרת. אינסטלטור מקצועי ואמין יאבחן בעבורכם את הגורם לסתימה ויבצע את הפעולות הדרושות למניעת סתימה חוזרת.

מתי נזמין ביובית?

שירותי ביובית בהרצליה אינם נחוצים לפתיחת סתימה בכיור הביתי או באסלה, נזמין ביובית בעבור ניקוי צנרת ושחרור סתימות בצנרת ראשית של בניין או עסק. שירותי ביובית נדרשים לעתים גם לטיפול בסתימות בצנרת של בית פרטי. הזמנתם ביובית? הסדירו בעבורה מקום חנייה בקרבת מיקום הסתימה. נזמין ביובית בדחיפות במקרים של הצפות מי גשם, הצפה על הגג, הצפת מים במקלט או מרתף. אם יש אצלכם סתימת שורשים שגרמה למצב בו ביוב עולה בחצר – חייגו עוד היום אל חברת ביובית המקורית לשאיבת ההצפה, חיתוך שורשים בביוב, פתיחת הסתימה והחזרת הצנרת למצב תקין.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

חברה לניהול פרויקטים

אם יש משהו שצריך לקחת בחשבון כשנכנסים לפרויקט גדול של בניה, כמו למשל, בניית כבישים או רחובות, זה הניהול הכולל של הפרויקט. לא מדובר על

קרא עוד »

בר מתוקים לבר מצווה

האם ישנה התרגשות גדולה יותר מזו של הילדים שלכם שמחים ומאושרים באירוע שהפקתם? ובכן גם הילדים שלכם וגם חבריהם יוכלו להיות שמחים במיוחד אם תציבו

קרא עוד »
דילוג לתוכן