עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מה חשוב לזכור לפני שיוצאים לדרך

צוות המגזין

בעלי העסקים איתם אנחנו עובדים, מתחלקים לשתי קבוצות בדרך כלל. בקבוצה הראשונה, אפשר למצוא את מי שכבר התנסו בעבר בעבודה עם חברה למוצרי אריזה ולא היו מרוצים מהשירות אותו קיבלו בעבר, בקבוצה השניה, מופיעים מי שמעוניינים לצאת לדרך חדשה לראשונה ועדיין לא מתמצאים בשמות של מוצרי האריזה השונים. סטרץ למשטחים, זה השם השני לניילון נצמד מיוחד, עמיד ואיכותי, כזה שמאפשר לשנע סחורה בכמות גדולה, בעיקר לחנויות ובתי עסק. אנחנו, שיווק כלפון, הבית החדש שלכם למוצרי אריזה מצויינים, כאלו שישפרו את תהליך העבודה שלכם ויביאו אותו למחוזות חדשים.

בכל פרויקט חדש, אנחנו שואלים את הלקוחות שלנו, בעלי העסקים והיזמים, שלוש שאלות חשובות:

  1. מה המטרה הסופית: הרי מטבע הדברים, יש פערים עצומים בין מי שמשווקים מוצר וסחורה ללקוחות פרטיים ובין מי שמייבאים סחורה לחנויות ולבתי עסק אחרים. בכל פעם, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה אנחנו יכולים לעשות כדי להשיג את המטרות אותן זיהינו בתחילת התהליך.
  2. מה האמצעים העומדים לרשותינו: כל לקוח מגיע עם מסגרת תקציבית שונה. אנחנו מבטיחים לכם כי לא יקרה מצב בו תוותרו על סטרץ למשטחים או על כל מוצר חשוב אחר, רק כי מסגרת התקציב שלכם מוגבלת. ביחד, נמצא את הפתרונות הטובים ביותר.
  3. האם יש לנו כלים לשפר את העבודה בדרכים נוספות: לפעמים, גם אם המטרה הראשונית היא להביא את המוצרים ללא פגם ליעדם, הרי שאנחנו יכולים לבחור בחומרי אריזה שישפרו את פעילות העובדים, מוצרים שיאפשרו לכם למתג את המוצר ולשפר את חוויית הלקוח ועוד. כלומר, תמיד כדאי לזכור שהיצירתיות היא מנוע רב עוצמה שאין לו סוף. אנחנו תמיד נשמח לתרום מהכישרון שלנו ולהגיע אתכם ליעדים חדשים.

הזמן הכי טוב להתחיל הוא עכשיו

אז אם אתם מבינים כי הגיע הזמן לעשות שינוי ואם אתם מעוניינים ליהנות משירות מקצועי במחירים משתלמים במיוחד, חברת 'שיווק כלפון', תשמח לסייע. אנחנו מחכים לכם עם צוות עובדים מיומן ומסור ונשמח לענות לשאלות שלכם בכל רגע.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

סלון מושלם ונוח

דרך נהדרת גם ליהנות מספה שהיא נוחה וכן גם מספה נפתחת מדהימה זה באמצעות ספות נפתחות אורטופדיות אשר הינן ספות מושלמות וייחודיות ובעלות מגוון רחב

קרא עוד »

אריזות קרטון למעבר דירה

תמיד כדאי לזכור ששימוש עם אריזות קרטון למעבר דירה בגדלים שונים יחסוך מכם התלבטויות ורכישות חוזרות או שונים מחנות 'מגה מיקס', מה שעלול לבזבז הרבה

קרא עוד »

לעצב את המטבח המושלם

כל ישראלי יודע זאת היטב, המטבח, הוא הלב של הבית. המטבח הוא המקום בו אנחנו מבשלים לחברים, בני משפחה ולכל מי שאנחנו אוהבים, את מיטב

קרא עוד »
דילוג לתוכן