עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מיסוי ורישוי בקרקעות

צוות המגזין

כאשר אדם מבקש לנהל את נכסיו בראיה ארוכת טווח, הוא יחפש עו"ד לענייני ירושה שהוא עורך דין המתמחה בסיוע ללקוחות בניהול הירושה שלהם. ובכלל זה סיוע בחלוקת נכסים, פתרון מחלוקות בין יורשים וצמצום חבויות המס. עורכי דין לענייני ירושה יכולים גם לסייע ללקוחות ליצור תוכניות עיזבון המבטיחות את חלוקת נכסיהם בהתאם לרצונם לאחר לכתם, והתאם לערכים שלהם. הם יכולים לסייע בניהול נכסים שעברו בירושה לטובת יורשים אחדים, או יורש בודד, בעריכת צוואות ובכללן הרכוש שיעבור בירושה. וכן נאמנויות ומסמכים משפטיים אחרים המספקים הנחיות כיצד יש לחלק נכסים באופן שלא יגרור חבות מס מעבר לנדרש בחוק, ובהתאם לשאר החוקים החלים על נושא זה מהבחינה הכלכלית ומהבחינה המוסרית.

צוואה היא לדורות הבאים

עורך דין לענייני צוואה, לעומת זאת, מתמחה ביצירת צוואות וניהול צוואות עבור לקוחות. הירושה שהיא כלל הנכסים של האדם, כלולה בצוואה אך הצוואה כוללת גם הנחיות והוראות נוספות של האדם לשאריו לפי השקפת עולמו וערכיו, ונערכת לפי הנחיות החוק והתקנות השונות. עורכי דין צוואות יכולים גם לעזור ליורשים לממש את הצוואה, ולפתור סכסוכים שנוגעים לכתוב בה, במידה שהם מרגישים שנעשה להם עוול וההנחיות סותרות את החוק או את השכל הישר.

החלום לדירה משלך

בכל הקשור לרכישת דירה ניתן ליצור קשר עם עורך דין רכישת דירה שהינו עורך דין המתמחה בעסקאות מקרקעין הקשורות לרכישת דירה. הם יכולים לעזור ללקוחות לנווט בדרישות המשפטיות המורכבות הקשורות לרכישת דירה, לרבות סקירת חוזים, ביצוע בדיקת נאותות וניהול משא ומתן על תנאי המכירה. עורכי דין לרכישת דירה יכולים לסייע גם בפתרון מחלוקות הקשורות לרכישה, כגון סוגיות הקשורות למימון או ליקויי רכוש ובעיות רישוי, אם ישנן. עבודה עם עורך דין מנוסה יכולה לעזור להבטיח שהאינטרסים המשפטיים שלו מוגנים ושזכויותיו נשמרות. כאשר מחפשים עורך דין, חשוב לחפש מישהו עם המומחיות והניסיון הדרושים כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלכם. זה יכול לכלול מחקר, קריאת ביקורות ובקשת הפניות מחברים או בני משפחה שעבדו עם עורכי דין בעבר. על ידי עבודה עם עורך דין מומחה בעל המומחיות והניסיון הדרושים, לקוחות יכולים להבטיח שהאינטרסים המשפטיים שלהם מוגנים וזכויותיהם נשמרות. במשרדה של מלי חיימוב, עורכת דין ונוטריון, בנוסף לייצוג משפטי בבתי משפט ומול אחרים ועריכת חוזים בהתמחות למקרקעין ומיסוי, נותנים גם אישורי נוטריון שונים הנדרשים מעת לעת בתחומי חיים מגוונים במקצועיות וביעילות ואף שירות החתמה שמגיע עד הבית במקרים בהם זה נדרש.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

חדרי קירור ניידים

חדר מקורר עם בידוד

חדר קירור נייד הוא בעצם חדר מקורר עם בידוד שיכול לשמור על הפנים שלו בטמפרטורה מתחת לאפס, אותו ניתן לשנע בעזרת נגרר או משאית, בהתאם

קרא עוד »

עורך דין צוואות

חוק הירושה כולל סעיפים רבים שמייצרים מצב משפטי מורכב בכל הנוגע לצוואות, ירושות, חלוקת עיזבון, מיסוי רלוונטי ועוד. גם המציאות עצמה סביב נושא המוות וחלוקת

קרא עוד »
דילוג לתוכן