עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מצלמות אבטחה לעסק

צוות המגזין

גנבים מסתובבים בלילה מאז ומתמיד, ועסקים תמיד היו כתובת משתלמת עבורם, כוחות המשטרה עדיין לא מצאו פתרון לבעיה החברתית העתיקה הזו, אבל חברות האבטחה מציעות היום פתרונות מקצועיים ומשתלמים שמאפשרים לכל בעל עסק לנעול אותו בסוך יום בלב שקט ולישון בנחת עד הבוקר. מדובר בטכנולוגיות מתקדמות של מצלמת אבטחה לעסק, המכסות את כל הכיוונים  בהסרטה איכותית ומשודרות ישירות למסך האישי. מצלמות במעגל סגור הן היום כלי ההגנה הטוב ביותר מפני פריצה לבתי עסק ומשרדים. א.מ. מערכות אבטחה מתמחות בבניית מערכי אבטחה המבוססות על מצלמות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בשוק, ומתחדשת בכל עת בטכנולוגיות איכות.

סוגי מצלמות אבטחה

באופן כללי ישנן שתי קטגוריות מצלמות, אלו האנלוגיות ואלו מבוססות הרשת. לכל אחת מהן מעלות וחסרונות, ולכל אחת יש צורך להתאים חיבורים וכלי הקלטה שונים. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בעל ניסיון לפני שבוחרים מערכת מצלמת אבטחה לעסק, משום שמדובר בהוצאה כספית שחבל יהיה לגלות מאוחר יותר טעות בשיקול הדעת שהוביל לבחירתה. הפרמטרים הם שונים מעסק לעסק, גודל השטח, גובה התקרה, האזורים החשופים ועוד אפשרויות שונות שמציע כל דגם מצלמות, ויש צורך לחשוב גם על התאמה של המערכת הכללית למבנה העסק או המשרד כולל תעלות לחיבורים ושאר אלמנטים הכלולים בתשתית להקמת מצלמת אבטחה לעסק הספציפי.

כמה עולה מצלמת אבטחה לעסק

אז זהו, שעבור הגנה אמיתית על העסק יש צורך בפריסת מערכת מצלמות שכוללת לכל הפחות ארבעה או חמישה מכשירים, וזה מלבד מכשיר ההקלטה ששומר עבור בעל העסק את ההסרטה מזמן אמת לטווח כזה או אחר, כך שתוכל לבוא לשימוש בחברת הביטוח או מול המשטרה בעת הצורך, עלות מצלמה יחידה משתנה בטווח שבין מאות לאלפים, ושוב, הדבר תלוי בנחיצות איכות הצילום ובפרמטרים נוספים שחשוב לשקול יחד עם איש המקצוע. גם כמות המצלמות תיקבע בהתאם לדרישות חברת הביטוח אולם בסיוע איש מקצוע, כדי לוודא שכל הנקודות הנחוצות אכן מכוסות. ויש גם את ההתקנה המורכבת של מערכת החיבורים והחוטים כדי למנוע פגיעה בה על ידי פורץ אלמוני.

בעל עסק? איחן לך עדיין מצלמת אבטחה לעסק? צור איתנו קשר עכשיו באתר או בטלפון ותקבל שירות מקצועי ואמין ומחיר מצוין. צלצלו 053-5563300

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מערכות מיזוג אוויר

אחד מהדברים הראשונים שניתן לומר על ישראל, זה שחם כאן. כמעט בכל ימות השנה אנחנו שמחים על כך שיש לנו מזגן, שכן בלעדיו החיים שלנו

קרא עוד »
דילוג לתוכן