עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

נדנדה מושלמת לתינוק

צוות המגזין

אחת מסוגי הנדנדות\טרמפולינות המושלמות ביותר עבור התינוק שלכם זה ללא ספק טרמפולינה חשמלית, אשר דרכה תוכלו למעשה ליהנות מנוחות מקסימלית בשביל התינוק הקטן שלכם וכן ממגוון פונקציות נהדרות. הטרמפולינה החשמלית כוללת בתוכה מגוון אפשרויות והן:

  • שלט- באמצעות שלט רחוק תוכלו למעשה לבצע נדנוד מרחוק, ולמעשה לשלוט בכל הקשור לטרמפולינה מבלי שתצטרכו לקום מהספא.
  • מוסיקה- תוכלו להתחבר לסמארטפון שלכם ולנגן מוסיקה מתוך הטרמפולינה עצמה ובכך לשים צלילים נעימים ולתת לתינוק שלכם זמן מנוחה מדהים.
  • תזוזה- תוכלו לכוון את הטרמפולינה בדיוק כמה שאתם רוצים ולבחור את התנוחה המתאימה ביותר עבור הילד שלכם.
  • פונקציות נוספות- בנוסף לכך תוכלו ליהנות מעוד מגוון רחב של אפשרויות בתוך הטרמפולינה החשמלית הנהדרת, תוך כך שהינה מובטחת ומאושרת על ידי התקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם.

לשם כך תוכלו  לפנות אלינו לחברת בקי בייבי. חברתנו הינה מתמחה בייבוא של מוצרי תינוקות כבר יותר מ20 שנים ועושה זאת בהצלחה רבה. כמו כן אנו דואגים להביא לארץ את המוצרים האיכותיים ביותר שיש כולל מותגים כמו: בבהקאר, רהיטי טראמה, מוצרי מאסטלה, מיניגו ועוד. יתר על כן כלל המוצרים שלנו הינם בעלי תקן ישראלי וכן גם עולמי והינם ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר וכן גם ברמת הגימור הגבוהה ביותר שיש, את כל המוצרים תוכלו למצוא ולהזמין מאתר האינטרנט שלנו ביבי בייבי.

הסעת התינוק באופן נוח וייחודי

אחת מסוגי העגלות הייחודיות ביותר והנהדרות ביותר היא עגלת תינוק משולבת אשר הינה נחשבת לעגלה פשוט נהדרת וזאת מפני שלמעשה הייחוד של עגלה זו זה עצם כך שתוכלו להחליף את בטן העגלה במגוון צורות ולמעשה לשנות את אופן ההרכבה של הילד על העגלה. כמו כן תוכלו לבחור למשל בין מצב שכיבה לתינוק שלכם, ובשלבים מאוחרים יותר לעבור למצב ישיבה בהרכבה פשוט וייחודית. בנוסף לכך הבטן הינה מתפרקת בצורה קלילה ומאובטחת כך שאין לכם מה לדאוג בנושא.

מושב לתינוק ברכב

על מנת שתוכלו לקחת את הילד שלכם ברכב את תהיו חייבים בוסטר הגבהה לרכב אשר הינו פריט חשוב במיוחד שיש לבחור אותו בקפידה. אצלנו בחברת בקי בייבי תוכלו למצוא מגוון של בוסטרים איכותיים במיוחד ונוחים במיוחד עבור הילד שלכם, המוצרים שלנו הינם ברמה הגבוהה ביותר שיש והבוסטרים שלנו הינם מתכוונים באופן נהדר, מתאימים למגוון גילאים ויחזיקו לכם שנים רבות באיכות גבוהה. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-5425369 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

במת הרמה

אפשר לראות שימוש נרחב וכמעט יומיומי בבמות הרמה גם אם לא ממש יודעים או מבינים שזה השם של כלי העבודה הזה. כשמה כן היא –

קרא עוד »

הלכות שבת

ההבדל בין קודש לחול מוטמע בנו בישראל מילדות ויש דברים שכבר ברור לנו למה הם חשובים לאנשים ששומרים שבת, כמו לא לנסוע בשבת ולא לעבוד

קרא עוד »
דילוג לתוכן