עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

ניקוי יסודי ומעמיק

צוות המגזין

אחד מהדברים החשובים ביותר בכל מסעדה\מלון\חדר אוכל וכן מקומות אשר מתעסקים עם אוכל זה ללא ספק חברה אשר מספקת שירותים של מנקה ארובות שכן אחד מן הדברים החשובים ביותר בשמירה על היגיינה וכן גם ביטחון בעבודה זה ניקוי הארובות. כמו כן בניקוי הארובות ישנם מספר דגשים חשובים והם:

  • ניקוי מעמיק- בניקוי ארובות יש לבצע ניקוי מעמיק ואיכותי, כמו כן אנו בחברתנו עושים שימוש בחומרי הניקוי האיכותיים ביותר וכן חומרי ניקיון ידידותיים לסביבה.
  • שמירה- כמו כן ניקוי ארובות בצורה יסודית ומעיקה יובל לכך שהיגיינה במטבח תהיה נקייה יותר, וכן הצטברות החיידקים בארובה תפחת משמעותית. בנוסף לכך חוסר שמירה על ארובה נקייה יוביל לכך שיכול להצטבר לכלוך ולאחר מכן גם שריפה במקרים חמורים.

לשם ניקוי ארובות יסודי וכן ניקוי מנדפים ברמה גבוהה במיוחד תוכלו לפנות אלינו לחברת אקו קלין אשר אנו מתמחים בכל הנוגע לתחזוקה ושירות בתחום הארובות והמנדפים. חברתנו הינה אחת החברות המובילות בארץ בתחום זה תוך כך שאנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר שיש וכן תוך כך שאנו עושים שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה. בנוסף לכך המוצרים שלנו עברו את כלל הבדיקות של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה.

 

 

לבצע הסרת לכלכוך בצורה מעמיקה

אחד מהדברים החשובים ביותר בכל עסק אשר מייצר אוכל, בין אם זה מלון, חדרי אוכל, מסעדות וכו' זה פעולת ניקוי מנדפים שכן בפעולה זו נשכור חברה אשר תבצע עבורנו ניקיון מעמיק ויסודי של מערכת נידוף העשן. כמו כן ניקוי יסודי של מערכת זו הינו חשוב והכרחי שכן השריפה אשר פרצה בדיזנגוף סנטר בתל אביב פרצה בעקבות מנדפים מלוכלכים ולא נקיים, ועל כן ישנה החמרה בנושא האכיפה. בנוסף לכך במקרים בהם יש שימוש באש חזקה וגבוהה יש צורך בניקוי חזק יותר ולעיתים תכופות יותר וזאת לשם שמירה על איכות המנדפים ושמירה על העסק שלכם מפני שריפה ופגעים מיותרים.

 

ניקוי מנדפים וארובות בצורה איכותית

על מנת לבצע שמירה על המנדפים והארובות בעסק שלכם או בבית הפרטי יש ללא ספק צורך בחברה אשר תספק עבורכם שירותי ניקוי ארובות ומנדפים ברמה גבוהה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת אקו קלין ונספק עבורכם את השירות הטוב ביותר בכל הנוגע לניקוי מנדפים וארובות וכן גם התחזוקה שלהם. חברתנו הינה בעלת מוניטין וניסיון עשיר בתחום תוך הקפדה על שימוש בחומרי ניקוי ייחודיים במיוחד. לפרטים נוספים והזמנת השירות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-9977708 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

נקיון משרדים

חברת ל.י.ר היא חברת ניקיון משרדים מובילה בתחומה. במהלך שנים רבות של פעילות, חברתנו נתפסת כמומחית בתחום, מציעה שירותי ניקיון מקצועיים ואיכותיים למשרדים בכל גודלם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן