עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

עורך דין אזרחות ישראלית מומלץ

צוות המגזין

אזרחות היא אחד הנכסים היקרים ביותר שיכולים להיות לאדם. להיות אזרח פירושו להיות משוייך למקום מסוים, לקבל את הזכויות שאותו מקום מספק לאזרחיו וגם לקחת חלק מסוים בקבלת החלטות על המתרחש במדינה, לפחות כאשר זו מדינה דמוקרטית. כיוון שכך, לא פשוט לאדם שלא נולד במדינה כלשהי לקבל בה אזרחות. נסיבות הבקשה לקבלת אזרחות נבדקות היטב, למשל האם בן/ בת הזוג של מבקש האזרחות הוא אזרח אותה מדינה. גם בישראל הדברים אינם פשוטים ואפילו יותר בשל עניין היהדות המהווה תנאי לקבלת אזרחות במדינה. בשל כך, כאשר אזרח זר רוצה להגיש בקשה לאזרחות, חשוב שיפנה אל עורך דין אזרחות ישראלית המומחה בתחום זה. משרד עורכי דין זרי חזן ושות', הנו מהחלוצים בתחום, עוסק ומתמקד בתחום ההגירה  ו  ובעלי ניסיון רב שנים בתחום ההגירה וקבלת אזרחות ישראלית.

במה עורך דין אזרחות ישראלית יכול לעזור?

ישנם סוגים שונים של מעמדות והגדרות התושבים המתגוררים בישראל. לא כל מי ששוהה בשטח ישראל הוא תושב ישראל, ולא כל מי שגר במדינה הוא אזרח. בישראל, לאנשים יש מגוון סטטוסים משפטיים המגדירים את זכויותיהם וחובותיהם כלפי המדינה. אזרחות היא מעמד התושבות הגבוה ביותר בהיררכיה של מעמדות אלו, והיא מגדירה את מעמד התושבות החוקי בישראל. האזרחות מעניקה את כל הזכויות והחובות למחזיק בה ומבטאת את הקשר הקרוב ביותר הקיים בין אדם למדינה. ישנם מקרים רבים בישראל בהם אזרחים זרים מבקשים אזרחות ישראלית ממגוון סיבות, לרבות נישואין לאזרח ישראלי, סיבות הומניטריות, נסיבות חיים אישיות מיוחדות ועוד. לרוב מדובר באנשים שלא דוברים את השפה העברית, ולא מכירים את כל הדקויות של התנהלות מול פקידי משרד הפנים, במקרה זה מומלץ לבקש את שירותיו של עורך דין אזרחות ישראלית.

מתי ניתן לקבל אזרחות ישראלית?

אזרחות בישראל ניתנת לאדם קודם כל על סמך סעיף חוק השבות נחשבת לעניין זכות לפי חוק בתנאי שהוא נחשב יהודי. במצב זה הזכות לקבלת אזרחות אינה נתונה לשיקול דעתו או לאישורו של פקיד משרד הפנים. כמו כן ישנם סעיפים נוספים בגינם ניתן להיות זכאים לאזרחות ישראלית, כמו למשל, מלידה בישראל -אזרחות הניתנת למי שנולד בישראל שאביו או אמו אזרחי מדינת ישראל. החוק חל גם על מי שנולד מחוץ לישראל שאביו או אימו אזרח ישראלי כתוצאה מחוק השבות, מגורים בישראל, התאזרחות או אימוץ.

מכוח ההענקה – סעיף זה מסמיך את שר הפנים להעניק אזרחות ישראלית לקטינים תושבי ישראל וכן לאנשים אחרים שלדעת השר יש הזדהות חזקה עם מדינת ישראל ואשר המדינה מעריכה.

התאזרחות – מי שאינו זכאי לאזרחות לפי הקריטריונים האמורים יכול להגיש בקשה לאזרחות משר הפנים אם הוא עומד במספר תנאים מצטברים.

בכל אחד מהתהליכים הללו ניתן לקבל ייעוץ, עזרה והכוונה מקצועית של משרד עורכי דין זרי חזן ושות', כל שעליכם לשות הוא ליצור קשר באחד מערוצי ההתקשרות באתר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אוורור חללים סגורים

יטאות מיזוג אוויר. הביטוי הזה נדמה כלקוח מעולם מוזר של מושגים שמרבית העם אינם מכירים אותו. למרות זאת, כולם ללא יוצא מן הכלל נהנים רבות

קרא עוד »

גם הגישה צריכה בקרה

מערכות בקרת גישה הן מרכיב מכריע בתשתית האבטחה של כל ארגון. הם מאפשרים ניהול של מי שיש לו גישה לאזורים, משאבים ומידע ספציפיים בתוך חברה.

קרא עוד »
קורס מכירות

קורס מכירות

כולנו, האנשים שמנהלים עסקים, חברות וארגונים, רוצים דבר אחד: להצליח. הרבה פעמים ההצלחה שלנו תלויה בכמות המכירות שאנחנו מצליחים לבצע בכל חודש. לכן נשאלת השאלה:

קרא עוד »
הרחבת מפרסת

הרחבת מרפסת

מתי צריך לשקול הרחבה של המרפסת? מרפסות הן דרך מצוינת להוסיף קצת מרחב נוסף לבית שלך, ובמקביל הן מספקות אזור חיצוני שליו ליהנות מהנוף ומהאוויר

קרא עוד »

שערים חשמליים

מאז ומעולם בני האדם רצו לשמור על הבית שלהם .אבל, אם בעבר ההגנה הטובה ביותר הייתה על ידי הקמה של מבצר עם חומות גבוהות ונהר

קרא עוד »
דילוג לתוכן