עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

על מה שבין רשלנות רפואית לנכות כללית

צוות המגזין

מי שנפגעו פיזית ונפשית ואיבדו את היכולת הפיזית והקוגניטיבית להשתלב בשוק העבודה יכולים לפנות  אל המוסד לביוטח לאומי, להגשת תביעת נכות כללית. כמובן שכדאי לבצע את התהליך עם ליווי משפטי ע"י עו"ד מתאים וכאן אנחנו מדברים על שירותיו של עורך דין נכות כללית שהוא הכתובת עבורכם למקרים אלו. ניתן להגיש תביעת פיצויים ושיעור הפיצויים, ככל שיוחלט לטובתכם, הינו נגזרת של מידת אובדן כושר העבודה (היקף האובדן הנמדד באחוזים) ובהתאם  לאחוז הנכות. המוסד לביטוח לאומי הוא הגורם המוסמך על פי חוק במדינת ישראל לקביעת השיעור והיקף הפגיעה בכושר העבודה, כאשר ההמלצה היא לבצע את התהליך עם ליווי של עו"ד המכיר את הנפשות הפועלות, את אפשרויות החוק ואת כל האותיות הקטנות. משרד עורכי הדין בהנהלת עו"ד מאיסה ח'דירי-מסאלחה יספק לכם שירותים משפטיים אלו בצורה מקצועית ונאמנה.

מהי רשלנות רפואית

נושא זה כמובן מתקשר לרשלנות רפואית. לעתים, בשל הרשלנות של הרופא או המוסד הרפואי בכללותו, האדם חווה פגישה פיזית או מגבלה אשר מלווה אותו שנים ארוכות קדימה, ולעתים לצמיתות. בסיוע של רשלנות רפואית עורך דין אתם יודעים שאתם תחת ידיים מקצועיות ואמינות אשר דואגות לאינטרסים שלכם, למיצוי הזכויות המגיעות לכם על פי חוק. כך נחסוך לכם זמן יקר, התמודדות עצמאית מול נבכי הבירוקרטיה ורווח עצום אשר ביכולתו לבוא לידי ביטוי בעתיד גם בתועלת כלכלית והגדלת סכום הפיצוי שיוחלט עבורכם. כדאי מאוד ללוות את התהליך עם עו"ד מומחה בתחום, שיגיש עבורכם את הטפסים, ילווה אתכם אל מול ועדות המוסד לביטוח לאומי וינווט אתכם במסלול הסבוך הזה בצורה הפשוטה ביותר האפשרית ביחס למקרה שלכם.

תאונה במקום העבודה

ויש מקרים נוספים בהם האדם חווה פגיעה פיזית שלא כתוצאה מרשלנות רפואית אלא בשל תאונת עבודה. נחדד ונאמר כי תאונת עבודה מתייחסת הן למקרים בהם התאונה אכן התרחשה תוך כדי שהות ופעילות במקום העבודה עצמו, וגם כאשר התאונה אירעה במהלך ההגעה לעבודה או בחזרה בסיום יום העבודה. כמובן שנדרש להוכיח כי אכן מדובר בתאונת עבודה ולא בתאונה מסוג אחר. עורך דין תאונות עבודה בצפון הארץ יספק לכם שירות מקצועי על הצד הטוב ביותר על כל הכלים המשפטיים העומדים לרשותו. בצפון הארץ עומד לרשותכם משרד עורכי הדין בהנהלת עו"ד מאיסה ח'דירי-מסאלחה הפועל מזה 15 שנה בשוק ולו ידע, ניסיון וצוות של עורכי דין מומחים בתחומם לייצוג אל מול הרשויות בכל הקשור לנושאים רפואיים, וגם בנושאים נוספים כמו מיסוי, פשיטת רגל ועוד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אפשר לגעת בכאב ולשחרר אותו

כאבים הם אחת הבעיות הקשות שלרפואה קונבנציונלית קשה להתמודד איתה למרות הניסיונות החשובים והמכובדים, ויעידו על כך מרפאות הכאב שנפתחו בשנים האחרונות. יש שיטות שונות

קרא עוד »
מערכות גילוי אש

מערכות כיבוי אש

מערכות כיבוי אש – חיוניות מערכות כיבוי אש הן מרכיבים קריטיים בבטיחות הבניינים, שנועדו לדכא ולשלוט שריפות, למנוע נזקים שעלולים להיות קטסטרופליים ושמירה על חיי

קרא עוד »
דילוג לתוכן