עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

ענייני רכוש משפחתיים אפשר לפתור אחרת

צוות המגזין

אומרים שלא מגלים מיהו אדם ומיהי המשפחה שלכם באמת עד שמגיעים לרגע האמת שבו מערבים רכוש וכסף. משפחות רבות מגלות את זה למרבה הצער במקרה של פטירה כאשר מתחילה חלוקת העיזבון ומנסים להחליט מה יקבל כל אחד, אם אין צוואה. במריבות והסכסוכים שפורצים במקרים כאלה קורעים משפחות ואפשר היה לפתור הרבה מאוד מאבקים כאלה ולמנוע קרע כזה אילו רק היו מכינים צוואות מפורטות ומנומקות על פי חוק. בצוואה כזאת שנערכת על ידי עורכי דין צוואות מסבירים בדיוק את כל ההחלטות שמקבלים ולכן הן גם תקפות בבית המשפט. כאשר מישהו ינסה לערער על תקפות הצוואה ואם אין הוכחות שמדובר בזיוף או בכפייה, הרי שהנימוקים שמפורטים בצוואה על ידי בעל העיזבון המוריש ישכנעו כל יורש וכל בית משפט שזהו רצונו. בישראל מכבדים מאוד את רצון המורישים ולכן מבטלים צוואות חוקיות שנערכו נכון לעתים נדירות בלבד. משום כך, משרד עורכי דין רן רייכמן מציע את שירותיו בייעוץ ובעריכת צוואות לכל לקוחותיו המרוצים.

מה קורה כשרוצים לשנות חלוקת רכוש?

למרות הכל ואף על פי שיש צוואה חוקית או כשאין צוואה ויש צו ירושה שמוצא על פי חוק הירושה בישראל, עדיין לא מאוחר לשנות את המצב כאשר יש לכך הצדקה. קורה לא פעם שמסיבות של מיסוי העיזבון או בגלל תחושת צדק למי שקיבל פחות מדי, רוצים לשנות את אופן חלוקת הרכוש לאחר הירושה. במקרה כזה נערך הסכם בין יורשים לאחר משא ומתן קפדני שמבטיח שאף אחד לא יקופח וכולם ישמרו על זכויותיהם כפי שהם מסכימים עליהן. זהו הסכם מאתגר מאוד שרצוי מאוד לערוך אותו בעזרת עורך דין מומחה שמנוסה בכל מה שקשור לירושות וחלוקת רכוש, על מנת לתת לכולם את ההרגשה ששמעו אותם ונתנו להם מה שמגיע להם.

ענייני משפחה רגישים

כל מה שקשור במשפחה וברכוש או בכלל, בזכויות של בני משפחה, כרוך לא פעם במטענים רגשיים עכורים וקשים שמעיקים על מציאת פתרון משפטי ראוי. לכן, לא פעם נדרשים למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לפוגג את המשקעים וכדי לתת לכל אחד מה שמגיע לו בזכות מבלי לנטור טינה ולעורר בעיות חדשות. את המשא ומתן ואת ההליכים האלה רצוי לתת לניהול של משרד עורכי דין מתמחה ומנוסה באמת, בדיוק כמו משרד עורכי דין רן רייכמן. זהו משרד מוביל בישראל בכל הקשור לענייני משפחה ואתם יודעים שאתם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות שדואגות לכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עורך דין צוואות

צוואה היא אחד המסמכים החשובים ביותר עבור כל אדם. בדיוק כפי שאנחנו מנסים לחיות את חיינו מתוך שליטה מרבית, כך כדאי מאוד לשלוט גם באופן

קרא עוד »

דלתות הזזה אוטומטיות

דלתות הזזה אוטומטיות הופכות פופולריות יותר ויותר בבניינים מודרניים, כגון משרדים, בתי חולים, שדות תעופה ומרכזי קניות. דלתות אלו מספקות נוחות ובטיחות למשתמשים על ידי

קרא עוד »

במת הרמה

אפשר לראות שימוש נרחב וכמעט יומיומי בבמות הרמה גם אם לא ממש יודעים או מבינים שזה השם של כלי העבודה הזה. כשמה כן היא –

קרא עוד »
דילוג לתוכן