כלים חשובים לפרסום לעסקים בזמן מלחמת "חרבות ברזל"
פרסום בזמן מלחמה נדרש בכל עסק בעתות משבר ברמה הלאומית. דווקא כאשר חוסר הוודאות מרחף באוויר ועלול להשפיע על כל אחד מאיתנו באופן ישיר, ישנה חשיבות רבה להפעלת אמצעים לא שגרתיים בזירה הדיגיטלית על מנת לשמור על יציבות העסק שלכם. נצלו תקופה מאתגרת זו למתן תשומת לב יתרה לנקודות המצריכות טיפול לצורך עלייה ושיפור ביחס למתחרים שניצבים בדיוק כמוכם אל מול דרך לא צפויה. הדבר מצריך תכנון מקדים ליום שאחרי תוך מעקב אחר אסטרטגיה ממוקדת יעדים, לצד חשיבה מחוץ לקופסא. באמצעות שימוש במספר כלים חשובים, תוכלו למנף את העסק שלכם ולתעל את התקופה הלא פשוטה לקראת צמיחה עתידית.
קהלי היעד שלכם ייטו לשימוש מוגבר ברוב פלטפורמות הפרסום בהם הינכם משתמשים – גם בעת ימי לחימה. נצלו זאת לצורך הפצת מסרים מעודדים המניעים את הציבור לפעולה, בין אם זה בתרומות, סיוע או התנדבות – תוך התאמת דרכי הפעולה מול הלקוח, בהתחשב למצב הביטחוני. כמו כן, במידת הצורך, שכתבו את המסרים השיווקיים שלכם. בתקופה המעוררת רגשות מורכבים, כל ניסוח חריג עלול להיתפס באופן שונה מהרגיל בקרב קהל היעד. יש להימנע ממסרים המשלבים מוטיבים מסוימים העלולים להיתפס באופן בוטה. בנוסף, הקפידו ליצור תקשורת ישירה אל מול הלקוח ושקפו בצורה רלוונטית את כלל הקמפיינים, ותכננו את הצעדים הבאים לטווח הרחוק. במקביל, חישבו על רעיונות מקוריים ליצירת תוכן מחודש באתר המציע שירותים הקשורים בדרך מסוימת למלחמה, במיוחד כאשר הנוכחות ברשת צפויה לגדול באופן משמעותי. לא פחות חשוב לבחון באופן מתמיד ערוצי פרסום נוספים להגדלת החשיפה באינטרנט, לצורך משיכת לקוחות פוטנציאליים נוספים.
גם בזמני מלחמה קשים ניתן לפעול בצורה שקולה ויעילה על מנת לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה. צרו קשר עוד היום עם מומחי השיווק של לאוס מדיה ואינטראקטיב ונשמח לסייע, בתקווה לימים שקטים יותר. אנחנו זמינים עבורכם כל העת ב *2090 – חייגו אלינו, נשמח לעזור.