עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

פרסום בזמנים מורכבים של מלחמה ומבצעים צבאיים

צוות המגזין

כלים חשובים לפרסום לעסקים בזמן מלחמת "חרבות ברזל"

פרסום בזמן מלחמה נדרש בכל עסק בעתות משבר ברמה הלאומית. דווקא כאשר חוסר הוודאות מרחף באוויר ועלול להשפיע על כל אחד מאיתנו באופן ישיר, ישנה חשיבות רבה להפעלת אמצעים לא שגרתיים בזירה הדיגיטלית על מנת לשמור על יציבות העסק שלכם. נצלו תקופה מאתגרת זו למתן תשומת לב יתרה לנקודות המצריכות טיפול לצורך עלייה ושיפור ביחס למתחרים שניצבים בדיוק כמוכם אל מול דרך לא צפויה. הדבר מצריך תכנון מקדים ליום שאחרי תוך מעקב אחר אסטרטגיה ממוקדת יעדים, לצד חשיבה מחוץ לקופסא. באמצעות שימוש במספר כלים חשובים, תוכלו למנף את העסק שלכם ולתעל את התקופה הלא פשוטה לקראת צמיחה עתידית.

קהלי היעד שלכם ייטו לשימוש מוגבר ברוב פלטפורמות הפרסום בהם הינכם משתמשים – גם בעת ימי לחימה. נצלו זאת לצורך הפצת מסרים מעודדים המניעים את הציבור לפעולה, בין אם זה בתרומות, סיוע או התנדבות – תוך התאמת דרכי הפעולה מול הלקוח, בהתחשב למצב הביטחוני. כמו כן, במידת הצורך, שכתבו את המסרים השיווקיים שלכם. בתקופה המעוררת רגשות מורכבים, כל ניסוח חריג עלול להיתפס באופן שונה מהרגיל בקרב קהל היעד. יש להימנע ממסרים המשלבים מוטיבים מסוימים העלולים להיתפס באופן בוטה. בנוסף, הקפידו ליצור תקשורת ישירה אל מול הלקוח ושקפו בצורה רלוונטית את כלל הקמפיינים, ותכננו את הצעדים הבאים לטווח הרחוק. במקביל, חישבו על רעיונות מקוריים ליצירת תוכן מחודש באתר המציע שירותים הקשורים בדרך מסוימת למלחמה, במיוחד כאשר הנוכחות ברשת צפויה לגדול באופן משמעותי. לא פחות חשוב לבחון באופן מתמיד ערוצי פרסום נוספים להגדלת החשיפה באינטרנט, לצורך משיכת לקוחות פוטנציאליים נוספים.

גם בזמני מלחמה קשים ניתן לפעול בצורה שקולה ויעילה על מנת לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה. צרו קשר עוד היום עם מומחי השיווק של לאוס מדיה ואינטראקטיב ונשמח לסייע, בתקווה לימים שקטים יותר. אנחנו זמינים עבורכם כל העת ב *2090 – חייגו אלינו, נשמח לעזור.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

נדנדה מושלמת לתינוק

אחת מסוגי הנדנדות\טרמפולינות המושלמות ביותר עבור התינוק שלכם זה ללא ספק טרמפולינה חשמלית, אשר דרכה תוכלו למעשה ליהנות מנוחות מקסימלית בשביל התינוק הקטן שלכם וכן

קרא עוד »

רישיון על סירה

אחד מהקורסים הנחשבים ביותר שיש הינו קורס סקיפרים אשר דרכו תוכלו לשוט על ספינה עם רישיון וברמה גבוהה. כמו כן על מנת לבצע את קורס

קרא עוד »

מכוני גמילה

אם אתם מחפשים מכוני גמילה לטיפול בהתמכרות שלכם או של בני משפחתכם, חשוב שתוודאו מול המכון אילו מאמצים המכון נוקט כדי למנוע הישנות של ההתמכרות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן