עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

קורס ארומתרפיה אונליין

צוות המגזין

ארומתרפיה היא מדע השמנים האתריים אומנות השימוש הטיפולי בשמנים האתריים. יש אפשרויות ללמוד למשל קורס ארומתרפיה אונליין והכוונה היא לקורס שמתקיים ביום ושעה מסוימים אך מתקיים דרך המחשב האישי או לקורס מוקלט שהתלמידים יכולים לצפות בו מתי שנוח להם. קורס זה למשל יעסוק בשמנים אתריים ובטיפולים ארומתרפיים המתבססים על אותם שמנים

ובזכותם אפשר לשפר את המצב הבריאותי ולהגיע לעומק עיסוי בעזרת השמן שחודר לרקמות העור.

למי יכול להתאים קורס ארומתרפיה אונליין דיגטלי?

קורס ארומתרפיה אונליין מתאים למי שמתעניין להיות מטפל באמצעות שמנים אתריים. סגולות המרפא של השמנים האתרים הוכחו מחקרית באופן מדעי עבור מגוון מצבים בריאותיים מאתגרים.

השמנים האתריים מוכרים בזכות הניחוח הנעים שהם מפיצים, אך מעבר לריח נעים יש להם תכונות מרפא מופלאות. רוב השמנים האתריים יכולים לשמש גם כתוספת לשמן עיסוי בסיסי וכך לשדרג את האפקט הטיפולי. יש גם שמנים אתרים שניתנים לצריכה פנימית. חשוב להזהיר ששמנים אתריים הינם חומר מרוכז ולכן בשימוש לא מתאים, או במינון לא מתאים יכולים לגרום לנזק !!! מכאן החשיבות של למידת הנושא באופן יסודי ולפעול באופן מדוייק לפי הכללים.

קורס לימוד אונליין דיגיטלי

אם בעבר היה צריך להגיע בצורה פרונטלית לכל השיעורים בקורס זה או אחר, הרי שכיום כבר אין הכרח לעשות זאת. בזכות רשת האינטרנט ופלטפורמות לימוד מקוונות אפשר ללמוד הרבה נושאים ותכנים מגוונים, ללא הצורך להגיע למקום מסוים.

בקורסים מקצועיים ברפואה המשלימה ניתן להיבחן מרחוק עיוניות ומעשית (בוידיאו) ולקבל תעודת הסמכה מוכרת. ניתן ללמוד דרך מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט ואפילו דרך טלפון חכם.

בניגוד לקורסי זום, בהם יש צורך להיות נוכחים מול המחשב ביום ושעה מסויימים, קורס דיגיטלי כולל שיעורי מצגת מוקלטים מראש, שהינם זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כך שניתן ללמוד בזמן הפנוי ולהתקדם בקצב האישי שלכם.

מה עושים אחרי שמסיימים ללמוד ארומתרפיה?

יש מי שירצה ללמוד רק קורס ארומתרפיה אונליין כדי להרחיב את האופקים ולדעת איך לטפל בעצמו ולעשות שימוש בשמנים האתריים ויש מי שישלב את הלימודים עם קורסים נוספים כמו עיסויי מגע עמוקים כדי להציע טיפולים מקצועיים ללקוחות לאחר סיום הלימודים. את ההחלטה יקבל כל תלמיד על פי הרצונות האישיים והשאיפות שיש לו מהמשך החיים וכמובן שאלה גם יכולים עם הזמן להשתנות ולהפוך להיות כאלה שהוא לא חשב עליהם קודם לכן.

במכללת איתן תמצאו מגוון רחב של קורסים מעולמות הרפואה המשלימה, בין אם פרונטליים ובין אם כאלה שאפשר ללמוד בצורה מקוונת ונוחה. למכללה ניסיון רב לאורך שנים ואינספור בוגרים מרוצים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

השכרת מקרנים

בין הרצאות רבות משתתפים באוניברסיטה להקרנת סרט על מסך חיצוני ענק לקהל גדול, מקרנים הם בעלי שימושים רבים. מקרנים מוסיפים עומק, יצירתיות ומידע חשוב לאירוע,

קרא עוד »

טקס הנחת אבן פינה

אני שמחה לבשר על טקס הנחת אבן פינה לבניין החדש במקום הבניין שקרס ברחוב סרלין בחולון בשנת 2021. הטקס יתקיים ביום א' 12/3/23 בשעה 12:30

קרא עוד »
דילוג לתוכן