עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

שרוניים, זקוקים למדביר עם אחריות?

צוות המגזין

מי חי בגינה שלכם?

אם אתם ישראלים קלאסיים אתם אוהבים לחסוך כסף, זה טוב מאד בעיקרון, אבל בתחום ההדברות אתם עלולים חלילה לצאת נפסדים ולשלם כפול. יש מצב שקרה לכם פעם שהתנחלה בבית שלכם חבורת ג'וקים, הזמנתם מדביר זול, אולי חבר שלכם, היו יומיים של שקט, ולאחריהם שוב חזרו החברים… שימו לב שמדביר מקצועי באמת לא תמיד יתחיל מיד לרסס את השטח, הרבה פעמים הוא יבקש מכם להציץ אל החצר הפרטית שלכם. שם יתברר למרבה הפלא שהחצר מלאה במיני ג'וקים שונים ומשונים, אז למה שהם לא יפלשו מדי פעם לארוחה במטבח? חשוב לדעת שאחד האזורים הנגועים ביותר במזיקים הוא הגינה הפרטית שלכם, לפעמים אפילו לכם אין מושג מה מתרחש בה, וכמה חיים היא מחזיקה… עד שהם נכנסים הביתה. הדברת מזיקים בגינה היא עניין של תחזוקה שוטפת באופן מקצועי, כדי לשמור על הבית שלכם נקי ושליו.

למה רק לי זה קורה?

אז נכון, זה קורה לכולם, בבתים הכי טובים, אבל חשוב שתדעו שאזור השרון בגלל מזג האוויר הנוח שלו הוא כר פורה ליצורים רבים, לא רק אנושיים. אין צורך להיכנס להיסטריה, אבל אם אתם גרים בשרון או קרוב אליו חשוב לתחזק את ההדברה שלכם לעיתים קרובות. ואגב זה כלל שנכון לכל מי שרוצה להיות רגוע בכל אזורי הארץ… מדביר באזור השרון הוא נכס חשוב מספיק כדי לשמור אותו באנשי קשר שלכם ולא לשכוח להשתמש בו מדי פעם, כי כשהם כבר בתוך הבית שלכם זה הרבה יותר מורכב ומעצבן. זה מטרד, נזק לריהוט ולשטיחים שלכם, והרבה פעמים גם עקיצות שונות. נכון שזה לרוב לא מסוכן, אבל איכות החיים נפגעת בהחלט, ואין לשכוח את המקרים שבהם מחלות מועברות ע"י מכרסמים או עוקצים למיניהם.

האורחים יורדים מהעץ

יונים זה עניין חביב מרחוק, וגם להאכיל לפעמים בפארק, אבל בתוך שכנים לחדר הן ממש מטרד. והעיקר- לא עוזר להשפריץ רב קוטל… היונים פחדניות אמנם אבל טווח הזיכרון שלהן ממש קצר, וגם אם תציקו להן קצת ותבריחו אותן- מהר מאד הן תחזורנה לחלון שלכם. מה עושים? בשביל זה יש פתרונות של מקצוענים. טווח האפשרויות רחב ותלוי בהרבה גורמים, יש דוקרנים שמתאימים לחלק מהבתים, יש מכשירים מבוססי גלי קול שנשמעים רק באוזני היונים ומרחיקים אותם, ויש עוד אפשרויות, הרחקת יונים בשרון– שוב בגלל מזג האוויר שמפתה אותם לחיות שם בקרבת הים- זה עניין למקצוען, דווקא בגלל מירב הפתרונות שמציע השוק חשוב לקחת מרחיק יונים מאד מנוסה, שמכיר לעומק את המעלות והחסרונות של כל שיטה ויודע להתאים לכם את מה שיעזור לכם באמת.

בשביל זה יש לכם את אמיר המדביר, מדביר מוסמך ומקצועי אמיתי, שמטפל בשורש הבעיה ומעניק לכם ביטחון מלא ופרטיות מושלמת בלי אורחים לא קרואים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

להסיר את הלכלוך במהירות

אחת הדרכים הקלות והפשוטות ביותר להסיק לכלוך ואבק מהשטיח או ממסדרונות זה כמובן באמצעות שואב אבק תעשייתי אשר דרכו תוכלו להיפטר מן הלכלוך במהירות ובקלות,

קרא עוד »

דלתות הזזה אוטומטיות

דלתות הזזה אוטומטיות הופכות פופולריות יותר ויותר בבניינים מודרניים, כגון משרדים, בתי חולים, שדות תעופה ומרכזי קניות. דלתות אלו מספקות נוחות ובטיחות למשתמשים על ידי

קרא עוד »

מכוני גמילה

אם אתם מחפשים מכוני גמילה לטיפול בהתמכרות שלכם או של בני משפחתכם, חשוב שתוודאו מול המכון אילו מאמצים המכון נוקט כדי למנוע הישנות של ההתמכרות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן