עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך להצליח בצילום מבלי לטעות?

צוות המגזין

כל בעל עסק יודע שיש שתי דרכים להצליח בהגשמת חלום עסקי, הראשונה היא לקפוץ למים וללמוד בדרך המפרכת של טעויות ותיקונן, והדרך השנייה היא לקבל ייעוץ עסקי לעסקים כדי להסיר מהמורות וללמוד כמה שיותר מניסיון של אחרים. זה ידע שאפשר לרכוש מאנשי מקצוע שעברו את הכל על בשרם ולכן יכולים לייעץ לכם ולהסביר לכם כל מה שנדרש על תכנון עסקי ופיננסי, על עבודה עם לקוחות, על תמהיל מוצרים מנצח, על שיווק עצמי מבלי שתצטרכו להרגיש לא נוח וכיצד להציג את האמנות שלכם לעולם כך שירצו לקנות אותה ולבוא להצטלם אצלכם. ההצלחה של העסק תלויה בהבנה של מגוון גורמים שלא כולם יודעים שהם חיוניים מאוד כדי לבנות עסק יציב שיחזיק מעמד שנים רבות ולכן, בעלת ניסיון כמו תניא יוסף מציעה שירותי ייעוץ ואימון עסקי עם  mixacademy כדי שתוכלו ללמוד כמה שיותר לפני שאתם יוצאים לשטח, או לתקן טעויות בעסקים שכבר קמו ולא מצאו את עצמם.

נוכחות שיווקית נכונה

חשוב מאוד לדעת איך אפשר לעשות את כל הצעדים המקצועיים נכון בדיוק כפי שחשוב לכם כצלמים מקצועיים לעדת איך לעבוד עם הציוד הרגיש שלכם ואיזה שירותים לתת ללקוחות. לצלמים שמרגישים שאין להם מספיק לקוחות שהם יכולים להציע להם את מיטב השירותים והעבודות שהם מוכשרים לעשות, חשוב במיוחד לשנות א המנטליות של צלם שמצלם רק לעצמו אבל לא ידוע כיצד לחשוף את עצמו לקהל לקוחות פוטנציאלי. לשם כך נחוצה בניית תוכנית עסקית לעסק קטן, ואת זה כדאי לעשות עם מי שכבר מנוסה בתחום זה ובנתה עסק צילום משגשג כבר עשר שנים.

שיווק הוא לא מילה גסה

אם אינכם משווקים את עצמכם לא יידעו שאתם קיימים כי אין כזה דבר מזל, אלא מוכנות פוגשת הזדמנות, ואם אתם מוכנים לצעד המקצועי הבא שלכם אתם צריכים להיות מוכנים גם לחפש הזדמנויות. צילום מדבר פעמים רבות בעד עצמו אולם אם לא מביאים אותו לבמות הנכונות שבהם הלקוחות שלכם מסתובבים הוא לא נחשף לעולם. יועצת שיווקית שעוזרת לכם להבין את היתרונות של שיווק באמצעים שונים ובעיקר דיגיטליים יכולה לקחת אתכם רחוק מאוד. תוכלו להרחיב את מאגר הלקוחות שלכם ולהגיע לעבודות שתמיד רציתם לעשות. את זה מציעה לכם תניא יוסף עם mixacademy, בכמה תכניות ליווי וייעוץ עסקי שמותאמות לכם לפי הצרכים שלכם ולפי מידת הניסיון והפעילות שלכם בתחום זה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מערכות מיזוג אוויר

אחד מהדברים הראשונים שניתן לומר על ישראל, זה שחם כאן. כמעט בכל ימות השנה אנחנו שמחים על כך שיש לנו מזגן, שכן בלעדיו החיים שלנו

קרא עוד »
דילוג לתוכן