עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

הפקת בר מצווה בכותל

צוות המגזין

הפקת בר מצוה בכותל היא תהליך ארוך שאינו מתחיל יום לפני תאריך בר המצוה שלכם וגם לא בשבוע שלפני. למעשה, הרבה יותר ממה שאתם מתכוננים לכל יום הולדת רגיל- יהיה עכלים להתכונן לקראת בר מצוה בכותל. למה זה שווה לכם? כיוון שאין תחליף לחוויה המרגשת ביותר שניתן להעניק לילד בהגיעו לגיל בר מצוה, זהו יום שילווה אותו לכל חייו ויחבר אותו למשפחה, לעם הנצח ולשורשיו העמוקים של העם היהודי. אבל, בהחלט מדובר באירוע שיש לתכנן, להיערך ולהתכונן, הן מבחינה לוגיסטית והן מבחינה רגשית, במיוחד חתן בר המצוה כמובן. הפקת בר מצווה בכותל היא בהחלט מורכבת עבור מי שאינו מתמצא בתחום. רוצים קצת מידע שיעזור לכם? אלחנן אלבז וחברת ההפקות בראשה הוא עומד מזה שנים- תשמח לסייע.

מה דורשת הפקת בר מצוה בכותל

הפקת בר מצוה בכותל מתחילה בקביעת תאריך לאירוע באתר הכותל המערבי. האתר מנוהל על ידי הרשויות האחראיות כמו מנהלת הכותל ועוד, ומציע לכם לקבוע תאריך לאירוע הפרטי שלכם בכותל. התאריכים האפשריים יהיו בימי שני וחמישי באופן רציף לאורך כל השנה, או בימים מיוחדים כמו ראשי חודשים עבריים, או ימי חול המועד למשל. את התאריך שלכם אתם בוחרים בהתאמה ללוח השנה העברי, כלומר- בוחרים יום מבין הימים האפשריים, בשבוע בו יוצא תאריך יום ההולדת העברי של הנער. חשוב מאד לקבוע תאריך מסודר, כך תוכלו להיות בטוחים שהאירוע יתנהל כמצופה בליווי עובדי המקום ובלי תקלות הנובעות מחוסר תיאום. לאחר מכן, מתחילים לתכנן את התוכנייה, שעשוייה לכלול זמן לסעודה חגיגית או סתם סופה קליל, סיור מונחה ברובע, הפרחת יונים ועוד הרבה אפשרויות שיעשירו את האירוע שלכם ויוסיפו לו צבע והווי.

למה לשכור מפיק

אם ניהלתם פעם תהליך הפקת אירוע בר מצוה בכותל ובעצם כל אירוע באופן כללי, אתם לבטח יודעים שזה ממש לא פשוט ואפילו מעט מסובך עבור מי שאינו מתמצא בתחום. במיוחד שיש לכם לא מעט עול שאי אפשר להוריד מכם, כמו מסע רכישת ביגוד לנער ולמשפחתו, ובעיקר- התארגנות נפשית ורגשית לקראת האירוע המרגש בתולדות חייו. לכן, אנחנו ממליצים לכם לדבר איתנו בחברת אלחנן אלבז ולקבל אירוע מושלם על מגש של כסף. התקשרו עכשיו!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן