עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

זכוכית למכבש המגנה מהכל

צוות המגזין

מכבש הוא כלי עבודה חיוני עבור פרויקטים רבים. בפרט הוא משמש לעבודות עפר ואספלט, כשבזכות הכוח הרב שהוא מפעיל על המשטח שעליו הוא עובר, מובטח יישור אופטימלי של אותו משטח. התפקיד המשמעותי של מכבש הדרכים בכל אותם פרויקטים בתחום התשתיות מחייב שימוש ברכיבים איכותיים במיוחד, ללא פשרות, וכמובן שכלל זה חל גם על זכוכית למכבש. חברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע"מ אמונה על מתן שירותים שונים לכל כלי הצמ"ה ובהם כל מכבש שהוא.

המלצות חשובות לגבי זכוכית למכבש

* חוסן מרבי – עבודת המכבש כרוכה מטבעה בתופעות כמו התעופפות חלקיקים זעירים של אספלט. החלקיקים אמנם קטנים, אבל העוצמה שבה הם עפים והמבנה של האספלט עלולים לגרום נזק לזכוכית שאינה בעלת חוסן מרבי. בהתאם מומלצת זכוכית מחוסמת למכבשים.

* ייצור מוקפד – תופעה נוספת שנגרמת עקב אופי עבודת המכבש היא ויברציות חזקות מאוד. גם אלה עלולות לסדוק שמשה שאינה עמידה עקב ייצור שלא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום.

* איטום אפקטיבי – כל מי שעמד פעם באתר שעובד בו מכבש מודע מן הסתם לרמת הרעש הגבוהה של פעולת כלי זה. מפעילי מכבשים כמובן מכירים את התופעה, וזקוקים להגנה. לזכוכית אטומה היטב חלק במעטפת ההגנה מפני הדציבלים הרבים.

* סביבת עבודה אופטימלית – איטום אפקטיבי מונע גם חדירת מים, מווסת את הטמפרטורה ובאופן כללי מייצר סביבת עבודה נעימה – שמגבירה את הריכוז ואת הפרודוקטיביות.

התאמה מדויקת לצורך הספציפי שלכם

מאפיין מהותי נוסף של השירות של חברת זכוכית המרכז זגגות טרקטורים בע"מ בכל הנוגע להחלפת זכוכית למכבש, או כל פעולה נחוצה אחרת, הוא התאמה מדויקת לצורך הספציפי. זהו כמובן פקטור מרכזי בדיוק כמו החוסן, רמת האיטום ואיכות הייצור. היכולת לספק את המענה הנכון ביותר בכל מקרה נובעת מניסיון של שנים רבות מאוד בתחום, ועבודה עבור מגוון לקוחות ובהם צה"ל, נמלי ישראל ועוד. כמו כן מתאפיין השירות שלנו בזמינות גבוהה – אנחנו מגיעים לכל מקום ברחבי הארץ בזמן קצר ככל האפשר, פותרים את התקלה, ומאפשרים לכם לשוב לשגרת העבודה עוד לפני שנגרמו נזקים משמעותיים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עורך דין צוואות

צוואה היא אחד המסמכים החשובים ביותר עבור כל אדם. בדיוק כפי שאנחנו מנסים לחיות את חיינו מתוך שליטה מרבית, כך כדאי מאוד לשלוט גם באופן

קרא עוד »

קרשים לבנייה

יש לא מעט דברים שיכולים להפוך פרויקט בנייה לכזה שיצליח מעל ומעבר למצופה ויוליד מבנה חזק, עמיד, יפה וכזה שיחזיק מעמד במשך הרבה מאד זמן.

קרא עוד »
דילוג לתוכן