עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

עורך דין צוואות

צוות המגזין

חוק הירושה כולל סעיפים רבים שמייצרים מצב משפטי מורכב בכל הנוגע לצוואות, ירושות, חלוקת עיזבון, מיסוי רלוונטי ועוד. גם המציאות עצמה סביב נושא המוות וחלוקת נכסי אדם שהלך לעולמו מורכבת מטבעה, ויש גם לא מעט מקרים שבהם פורצים סכסוכים מרים בין קרובי משפחה עקב ירושה. בהתאם יש צורך במתן שירות מקצועי מצד מומחה בתחום – עורך דין צוואות. עו"ד יוסי ברקוביץ' הוא משפטן ותיק ומיומן שמקפיד על התנהלות אחראית במיוחד בכל הנוגע לצוואות וירושות.

למה חשוב לשים לב כשבוחרים עורך דין צוואות?

* ותק – ניסיון הוא משאב קריטי לכל עורך דין בכל תחום. ככל שעורך דין שמטפל בצוואות ובירושות צבר ניסיון רב יותר, כך הוא יודע לזהות מראש בעיות אפשריות, וכמובן למצוא להן פיתרון נכון.

* יושרה – עורכי דין בתחום הצוואות מבצעים מגוון רחב של פעולות עבור לקוחותיהם. למשל, הגשת בקשת התנגדות למתן צו קיום צוואה. לפני ביצוע כל פעולה, עורך דין אחראי שמקפיד על יושרה מוחלטת בוחן את סיכויי ההצלחה שלה, ומיידע את הלקוח – כדי שתתקבל החלטה על סמך כל הנתונים הרלוונטיים.

* זמינות – באופן טבעי חלק מהשירותים שמעניק עורך דין מומחה לצוואות חייבים להינתן תוך זמן קצר, ולכן מידת הזמינות של כל עורך דין היא שיקול רלוונטי.

* יחס אישי – לרוב בני האדם אם לא כולם יש קושי מובן עם מחשבות לגבי מוות ולכן גם עם צוואות. רגישות מצד עורך הדין שמטפל בנושא היא איכות קריטית, וכך גם קשב מלא לכל מי שפונה אליו לעזרה.

התנהלות אחראית ומחויבות מלאה אליכם

מעבר למקצועיות ולכל האיכויות החיוניות הנ"ל, עורך דין צוואות נדרש גם לפעול מתוך מחויבות מלאה לספק את השירות הנחוץ בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים. עו"ד יוסי ברקוביץ' מתנהל על סמך חתירה למצוינות בכל ההיבטים, ומביא לידי ביטוי את הידע המקיף והמעמיק שצבר לאורך הקריירה בכל הנוגע לצוואות, ירושות, מיסוי מקרקעין ועוד. השירות מתאפיין גם בראייה רחבת היקף של כלל האינטרסים של הלקוח או הלקוחה, גם בנקודת הזמן הנוכחית וגם בעתיד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן