עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

על זכויות ועסקאות מגינים רק משפטית

צוות המגזין

שירות המדינה הוא שירות חשוב מאוד, במיוחד כאשר עובדים בכוחות הביטחון על כל הסוגים והתחומים המגוונים שבו. אלא שכגודל הכבוד גם גודל הסיכון שאנשים רבים לוקחים ולא תמיד בגלל גורמי סיכון חיצוניים. לפעמים כל הבעיה היא בשירות עצמו, בתאונות ובנזקים שנגרמים לעובדים במהלך התקופה או בגלל אי כיבוד הסכמים וזכויות שמגיעות לכולם והמסגרת לא מטפלת בכך. תביעות שמגיש בשם עובדים כאלה עורך דין משרד הביטחון בצפון הן תביעות שמיועדות לעמוד על הזכויות שלכם מתוקף השירות בזרועות אלה ומתוקף הסכמים שמבטיחים את הזכויות שלכם. הבעיה היא שלא תמיד מודעים לזכויות ולתשלומים שמגיעים לכם, וזה כולל ענייני רכב, לימודים והטבות אחרות שיכולות להינתן לכם לא רק לתקופה קצובה אלא גם לכל החיים. וכל זה עוד נוסף לכל מה שמגיע לכם במקרה של נכות או מחלה ופיצויים ואחוזי נכות שמקבלים כדי שתוכלו להמשיך לחיות מבלי להזדקק לגורמים אחרים. מגיע לכם לקבל פיצויים על כל נזק שנגרם לכם גם במסגרת השירות ובזה מטפלים כבר שנים רבות במשרד שדה אנגל ושות'.

כל עסקה חייבת ליווי משפטי

המובן מאליו הוא לא תמיד ברור, כך מגלים רבים שלא ליוו את העסקאות שעשו בתחום המקרקעין עם עורך דין מקרקעין בחיפה. גם כאשר אתם סומכים בכל מאת האחוזים על מי שעושה אתכם עסקה כלשהי, מהשכרה ושכירה ועד מכירה וקנייה, חובה ללוות זאת בשירותים משפטיים שבודקים כל חוזה, כל היתכנות פיננסית ואיתנות של הצד השני ומלווים אתכם בבניית אסטרטגיה נכונה לעסקה. את התוצאות של עסקה כזאת שלא לוותה עם עורך דין רואים לא פעם אחר כך, כאשר צריך לתקן זאת בעזרת תביעות ולפעמים זה אפילו מאוחר מדי. את כל זה חייבים לתקן מההתחלה ולפנות בראשית העסקה לעורך הדין על מנת לקבל את החוזה הנכון משפטית שגם יגן על הזכויות שלכם.

ליווי משפטי הוא לטובתכם

בנושאים רבים שאינם פליליים אנשים לא יודעים שהם יכולים להיעזר בעורך דין שמטפל בכל היבט חוקי של העניין. זה מתחיל בתביעת נזיקין ונמשך גם בטיפול בניירת משפטית בכל מה שקשור לחוזי המקרקעין שאתם רוצים לחתום עליהם ולהרוויח מעסקה כזאת. במקרים כאלה יש חשיבות רבה לבדיקת כל הניירת והסיכויים שלכם לזכות בתביעת נזיקין, למשל, או בכך שמנסים להרוויח יותר מכם בעסקת מקרקעין כלשהי. לכן, משרד שדה אנגל ושות' מלווה את הלקוחות שלו למיצוי הזכויות והאינטרסים שלהם עד הרגע שבו הפיצויים מתקבלים או העסקה נסגרת לשביעות רצונם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

ייעוץ עסקי למסעדות

ייעוץ עסקי  למסעדות הינו תחום שבו יזם של מסעדה שנמצאת בתהליך של תכנון, תהליך הקמה או שכבר פעילה ועובדת באופן שגרתי פונה בגלל סיבות כאלה

קרא עוד »

קרשים לבנייה

יש לא מעט דברים שיכולים להפוך פרויקט בנייה לכזה שיצליח מעל ומעבר למצופה ויוליד מבנה חזק, עמיד, יפה וכזה שיחזיק מעמד במשך הרבה מאד זמן.

קרא עוד »

עורך דין צוואות

צוואה היא אחד המסמכים החשובים ביותר עבור כל אדם. בדיוק כפי שאנחנו מנסים לחיות את חיינו מתוך שליטה מרבית, כך כדאי מאוד לשלוט גם באופן

קרא עוד »
דילוג לתוכן