עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

שולחן שוק בשרי ודוכני מזון לאירועים

צוות המגזין

שולחן שוק בשרי

אחת המגמות החדשות בתחום האירועים היא עיצוב שולחן שוק בשרי. חברת רנטליין אירועים בע"מ מתמחה באטרקציות והפקות אירועים, עם מגוון אפשרויות שיהפכו כל אירוע לחגיגה מושלמת, והכול תחת קורת גג אחת. בכל הנוגע לבחירת כמויות מתאימות של שולחן שוק בשרי, החישוב הוא שרוב הסיכויים הם שכמעט כל האורחים יהיו מעוניינים לטעום את כל המנות, לכן כמו בחישוב לארוחת מנגל בבית, שעומד על כמות של 300-350 גרם לאדם, גם באירועים החישוב יהיה ממוצע של שלוש מאות גרם מנה בשרית לאדם. המנות יכולות להיות מוגשות בכלים שתוכלו לרכוש אצלנו, ולאירועים גדולים מומלץ להתכונן עם כמות אוכל, שולחנות וכלי הגשה לחמישה עד שבעה שולחנות.

שולחן שוק בשרי בתקציב נמוך

אם אתם מוגבלים מבחינת התקציב, עדיין תוכלו להזמין שולחן שוק בשרי ייחודי ומעוצב לאירוע שלכם. קיימות היום מגוון אפשרויות להזמנת שולחנות שוק, בכל סדר גודל של כל תקציב, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להסביר לנציגי חברת הקייטרינג את הצרכים שלכם, הכמויות המשוערות וסוגי המנות שתרצו, ותקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית. נציגי החברה ימליצו לכם על שילובי מנות שיתאימו לתקציב ולהעדפות שלכם, כך שתוכלו להרכיב תפריט מנצח. שולחן שוק בשרי באירועים תופס מיד את תשומת הלב של האורחים, עם מגוון עשיר של מנות בשרניות שרק מזמינות להגיע ולטעום. השולחן נראה כמו אירוע בתוך האירוע, עם שפע מנות חמות שכולם אוהבים כמו סטייקים ונתחי בשר מובחרים שיוצרים חגיגת טעמים.

זה רק נראה בלגן

חובבי בשרים ושווקים אוהבים את המראה של שולחן עמוס בכל טוב, שרק נראה כמו כאוס של מנות, אבל זה בדיוק התחכום שלו: שפע אפשרויות שמזמינות לטעום הכול, בלי טקסי גינונים ועם שפע מגרה שמזמין את האורחים לטעום מהכול. שולחן שוק בשרי הוא ארוחה מלאה שהאורחים מגישים לעצמם שוב ושוב ושוב, עד שהם טועמים את כל המבחר. לחברת רנטליין הפקות בע"מ יש ותק של שנים רבות באטרקציות והפקות אירועים וכמו כן מציעים ללקוחותיהם אוהלים למכירה במחירים מעולים. הצוות שלנו יסייע לכם בבחירת שולחן שוק מהמם לאירוע שלכם.

דוכני מזון לאירועים

תכנון נכון של דוכני מזון לאירועים אינו תהליך פשוט כמו לשכור חברת קייטרינג ולהגיד להם "להיות יצירתיים". חברת רנטליין בע"מ מתמחה באטרקציות והפקות לאירועים, וצוות המומחים שלנו יסייע לכם לקחת בחשבון את כל השיקולים לתכנון והקמת הדוכנים המתאימים שיקלעו לטעם ולהעדפות שלכם ושל המשתתפים שלכם, כך שהאירוע שלכם יספק חוויה קולינרית מדהימה. כך, למשל, אם יש לכם משתתפים באירוע שיש להם צרכים בריאותיים שונים, כדאי שתתכננו דוכן שמגיש מאכלים בריאים, ואורחים מבוגרים עשויים להעדיף דוכני מזון לאירועים שמציגים אפשרויות מאכלים מתונים יותר.

דוכני מזון לאירועים צריכים להציג מגוון אפשרויות

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל חשוב להפנים את הנקודה הזאת. מומלץ להימנע מבחירת ארוחה או אפשרות אוכל קבועה אחת, ולהציע מגוון אפשרויות, כך שגם אם יהיו אורחים שלא יתחברו למאכלים המוגשים בדוכן אחד, עדיין יהיו להם אפשרויות אחרות. מומלץ לבחור לפחות שלושה סוגים שונים של דוכני מזון לאירועים, כמו דוכן סלטים, דוכן של מוקפצים, ודוכן קינוחים. אפשרויות נוספות יכולות לכלול מגוון מנות קלסיות כמו דוכן דגים או דוכן שמגיש מנות צמחוניות, דוכן פשטידות, דוכן פירות טריים, וכמובן שצריך להיות דוכן שמגיש משקאות אלכוהוליים קלים כמו בירות ויין, ומשקאות שאינם אלכוהוליים כגון מיצים ושייקים או משקאות קלים.

דוכני מזון עם מאכלים עונתיים וטריים שמתאימים גם לשעת האירוע

בהתאם לעונה שבה האירוע שלכם מתרחש, תוכלו להקים דוכני מזון לאירועים שמגישים מגוון פריטים עונתיים. אפרסקים טריים הם פינוק נהדר במהלך הקיץ, בעוד שבטטות מתאימות יותר לדוכנים שמגישים מנות שמתאימות יותר לתפריטי חורף. שעת האירוע היא שיקול מכריע לבחירת סוגי דוכני המזון. אם האירוע שלכם מאפשר רק כמה דקות של זמן פנוי פה ושם, ארוחת צוהריים מהירה או כמה דוכני מזון לאירועים שמגישים פינגר פוד או מאכלים על מקלות, עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר שלכם. אם האירוע מתקיים בערב ואתם מעוניינים להגיש ארוחות מושקעות יותר, תוכלו לבחור אפשרויות דוכנים שמגישים מנות בשריות עם תפריט עשיר. לחברת רנטליין אירועים בע"מ יש ותק של שנים רבות בתחום והצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם בבחירת הדוכנים המתאימים לסוג האירוע שלכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עורך דין ירושה מומלץ

הדאגה למשפחה קודמת לכל

כשאתם מסתכלים על כל מה שהשגתם במהלך חייכם מנקודת מבט פרקטית, ברור לכם שהעתיד אינו מובן מאליו וחייבים לדאוג למשפחה שלכם ולקרוביכם כמיטב יכולתכם, גם

קרא עוד »

סלון מושלם ונוח

דרך נהדרת גם ליהנות מספה שהיא נוחה וכן גם מספה נפתחת מדהימה זה באמצעות ספות נפתחות אורטופדיות אשר הינן ספות מושלמות וייחודיות ובעלות מגוון רחב

קרא עוד »
דילוג לתוכן