עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

קצין רכב בתעבורה

צוות המגזין

קצין רכב בתעבורה ממלא תפקיד חשוב בחברה בעלת צי רכב גדול. הוא חייב לפעול תחת רישיון אותו הוא מקבל לאחר לימוד בקורס המוכר על ידי הרשויות הממשלתיות. הוא מבצע משימות מוגדרות שכולן מסייעות לחברה בדרכים רבות. אחת החשובות שבהן היא שמירה על בטיחות הנהגים, העובדים ומשתמשי הדרך האחרים. חברת JAKOBSON שירותי בטיחות עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

קצין רכב בתעבורה – אחראי, מיומן ומסור

קצין רכב בתעבורה מבצע עבודתו ביעילות ואחריות רבה. בין המשימות המוטלות עליו ניתן למנות טיפול ברכבים, בנהגים, בייצוג מול רשויות, בייעוץ לגבי רכישת כלי רכב ועוד. בין היתר: רכישת והקמת מערך רכבים כולל ייעוץ לגבי סוגי יצרנים ומכוניות, דאגה לתחזוקתם ולטיפולים שוטפים, איתור תקלות ותיקונן, בדיקות כשירותם על בסיס קבוע, העברתם בטסט שנתי ועוד. הטפול בנושאים הקשורים לנהגים כולל הדרכות בטיחות בנהיגה, בדיקת רישיונות, ביצוע השתלמות לנהיגה על רכבים מיוחדים דוגמת: אמבולנס, רכבי הסעות לילדים ועוד. קיימים גם נושאים טכניים ומנהליים דוגמת רכישת ביטוח שנתי, ייצוג מול משרד התחבורה, המשטרה, חברות ביטוח, מוסכים, ספקים, חנויות לחלקי חילוף רכב, מכוני צמיגים ועוד. כל מטלה כזאת נחשבת לחשובה אבל כולן גם יחד מהוות נפח עבודה מרשים עימו הוא מתמודד.

יתרונות רבים לניהול מוקפד

ניהול מוקפד מספק יתרונות מעולים לכל ארגון שעלויות רכישת ותחזוקת רכבים הינה גבוהה במיוחד. החיסכון מתבטא בכסף רב עקב צמצום עלויות עד למינימום הכרחי. התוצאות הנלוות הנוספות הן, כמובן, ביצוע משימות יעיל של עובדי החברה, בטיחות העובדים ומשתמשי דרך אחרים, הורדת נטל מעל כתפי מנכ"לים  ועוד. כל מכלול היתרונות מגדיל את החשיבות בתפקיד כזה.

שירות מחברה המנוהלת נכון

חברת JAKOBSON שירותי בטיחות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל לקוח, ליווי, זמינות, בעלי מקצוע מומחים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה  הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את כישוריהם ויכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מכוני גמילה

אם אתם מחפשים מכוני גמילה לטיפול בהתמכרות שלכם או של בני משפחתכם, חשוב שתוודאו מול המכון אילו מאמצים המכון נוקט כדי למנוע הישנות של ההתמכרות.

קרא עוד »

במת הרמה

אפשר לראות שימוש נרחב וכמעט יומיומי בבמות הרמה גם אם לא ממש יודעים או מבינים שזה השם של כלי העבודה הזה. כשמה כן היא –

קרא עוד »
דילוג לתוכן