עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

בכל מקום שבו שוהים יוצרים אווירה נעימה

צוות המגזין

מקומות שאנחנו שוהים בהם צריכים להיות נעימים לנו ולאנשים אחרים, אם אלה אורחים בביתנו או לקוחות שלנו בעסק. הדרך הטובה ביותר לגרום להם לרצות להישאר היא להתחשב בהם וליצור אווירה נעימה לשהות בה על ידי הפצת ניחוחות טובים. זה מחויב המציאות במקומות שבהם יש הרבה אנשים שיכולים לגרום למטרד ריחות אם הם עוברים בחלל סגור ולא מאוורר, וזה יכול להיות בגלל אוורור לא נכון שמוביל אוויר ישירות מהמטבח ומחדרי השירותים ישירות אל חלל העבודה. אם יש גם מטרדי ריח בסביבה בוודאי שיש לנטרל אותם ולעשות כל מה שאפשר על מנת ליצור אווירה נחמדה. הפצת ניחוחות כאלה צריכה להיעשות בצורה מסודרת ותוך כדי התחשבות במערכת מיזוג האוויר והאוורור, כך שאפשר יהיה להפיץ את הניחוחות לחללים הנכונים בהצבת מתקנים בנקודות אסטרטגיות. מתקן קבוע ומוכר כזה הוא מפיץ ריח לשירותים שיש לו החלפה קבועה של הנוזל או הקפסולה שמזינה אותו וגורמת לו להפיץ ריח יציב ונעים לבחירתכם כל שעות היממה. הניחוחות האלה הם שמנטרלים את הריחות הטבעיים ויוצרים אווירה שיורת נעים לשהות בה במשרד. חברת MiyoScent מתאימה לכם את המתקנים שהם אידיאליים למשרד ולעסק שלכם ולכם לא נותר אלא לבחור את הניחוח הכי מתאים לכם.

לנסוע בצורה נעימה

מכוניות הן הכי מועדות לפורענות מבחינת ריחות לא נעימים, גם אם רוצים מאוד לשמור על הניקיון וההיגיינה. מכיוון שכך, חשוב לדאוג להתקין ריחן לאוטו ששומר על הריח הנעים שלו כדי שלא ידבק בכם לאחר נסיעה למשרד באוויר מעופש כזה. זה גם מנעים את הזמן בנסיעה וגם מונע מכם אי נעימות כאשר אתם רוצים להסיע נוסעים אתכם ברכב והם מתקשים לנשום בגלל ניחוחות לא נעימים. זה דבק בסופו של דבר בריפוד וברכב ולכן קשה מאוד להיפטר מכך אחר כך.

סיבות רבות למה לדאוג לניחוחות נעימים

טוב לנו יותר כשאנחנו מריחים ריחות נעימים בכל מקום, אם זה ריחות בישול מגרה במסעדה או בבית ואם זאת הכביסה שתלויה על החבל ואם זה ריח בושם נעים של מישהו שיקר לנו. את הריחות האלה אפשר לשחזר בקלות ולהפיץ אותם בקביעות באמצעות מתקני ניחוחות ייעודיים של חברת MiyoScent, שמייצרת קולקציה מגוונת שמתאימה לכל טעם ולכל סגנון שרוצים. זה יכול להתאים למלונות בוטיק ולחדרים הפרטיים שלכם או למשרד ולעסק שלכם. הניחוחות מיוצרים מחומרים איכותיים שמחזיקים מעמד וגם מחומרים תקניים ובטוחים לשימוש.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן