עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

סי אר אם

צוות המגזין

תחום טכנולוגיית המידע מתפתח במהירות ומציע לעסקים כלים חדשים. אבל במרדף אחר פונקציונליות, הנגישות למשתמש הקצה נפגעת. אם אתם שואלים את השאלה "מערכות סי אר אם – מה זה?", קל ללכת לאיבוד בטרמינולוגיה ובמורכבות מיותרת. במציאות, CRM אינו מורכב מהבנה כלל וכלל. עבור עסקים מודרניים, מערכת כזו היא כבר סטנדרט. CRM משמש מיליוני עובדים באלפי חברות, ורבות החברות שבוחרות את המערכת המתקדמת של ZebraCRM.

מהו סי אר אם במילים פשוטות

בואו נסתכל על הקיצור CRM: Customer Relationship Management, שמתורגם כ"ניהול קשרי לקוחות". אבל איך תוכנה כלשהי יכולה להיות אחראית לכך? אחרי הכל, זה תפקידם של מנהלי מכירות. זה נכון, והמערכת בעיקר מקלה על החיים שלהם. כדי להבין מהי מערכת סי אר אם, מספיק לשאול את השאלה: "מה חשוב לחברה?" הרי הרווח לא מגיע מעצמו, הוא מובא על ידי לקוחות, שעבודה איתם היא הבסיס לכל עסק. ומידע עליהם צריך להיות מאוחסן במקום נוח ובעל מבנה. מערכת CRM היא תוכנה המסייעת להפוך אינטראקציות עם לקוחות לאוטומטיות. עוזר לאחסן ולבנות מידע על לקוחות והיסטוריית היחסים איתם.

איך CRM עובד?

שמירת לקוחות באנשי קשר. הם מתווספים למערכת ה-CRM באופן אוטומטי כאשר יש פניה או ליד נכנס, או שהמנהל יכול להוסיף אותם באופן ידני.

יום הולדת. המנהל יכול להשתמש במידע זה ליחס אישי ללקוח. יש לכם הזדמנות להשיק ניוזלטר אוטומטי עם מוצרים והנחות לאנשים שיש להם יום הולדת בקרוב.

תחום פעילות. כך המנהל יוכל לקבוע במהירות על איזה סוג עסק אנחנו מדברים ולהגיע במהירות להסכמה עם הלקוח.

היסטוריה של אינטראקציות. כל השיחות, המכתבים והעסקאות עבור הלקוח מוצגות בצורה של פיד.

כרטיס לקוח עוזר לכם לעקוב אחר משימות קשורות, מפשט את ניהול כוח האדם ומאפשר להגיב במהירות לבקשות. גישה זו מארגנת את מידע, מה שאומר שמערכת סי אר אם פוטרת את מחלקת המכירות מעבודה ארגונית מיותרת. אם אתם רוצים לייעל תהליכים ארגוניים ולשפר את המכירות שלכם, אתם חייבים להיכנס לאתר חברת ZebraCRM, ולהירשם לשירות!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן