עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

גם לעצב יש סוף

צוות המגזין

דיכאון זו מחלה לא פשוטה בכלל, אשר פוקדת אחוזים גדולים מהאוכלוסיה. יש מי שסובלים מדיכאון חולף כבר מגיל הנעורים ויש מי שהתפתחה אצלם המחלה, בעקבות אירוע מטלטל אותו המטופל או המטופלת עברו בחיים. חשוב לנו להניח את הדברים על השולחן ולשתף אתכם בכך שאפשר לנצח את העצב. טיפול בדיכאון וחרדה מיועד למי שמחפשים את המפתחות שיאפשרו להם לקחת אחריות על החיים שלהם בחזרה. אם אתם או מי מהקרובים אליכם, לא מצליח למצוא את הנתיב שיאפשר לו לחזור לחיים, אנחנו, בית 'סניטי', מבית היוצר של קבוצת 'רוח ים', נשמח להיות שם עבורכם. אנחנו רוצים במאמר הבא, לספר קצת על התופעה ועל הכלים הטיפוליים העומדים לרשותינו בניסיון להתגבר עליה.

אף אחד לא אשם בכך שהוא חולה

בשפה המקצועית, ההגדרה למילה 'דיכאון', היא תחושה של דכדוך או עצב, אשר מונעים מהחולה במחלה לקיים שגרת חיים תקינה. אנחנו רוצים לדייק בשימוש במונח, זאת משום שיש מי שיספרו על עצמם כי יש להם 'דיכאון', אבל הם ממש לא בהיכרח סובלים מדיכאון ממשי. אנחנו מדברים כעת על המחלה עצמה, על דיכאון קליני. למה חשוב לנו לשים את הקו המפריד בין שני המקרים? משום שאי אפשר לצוות על מי ששרוי בדיכאון קליני פשוט, 'לצאת מזה'. התפקיד שלנו, בתהליך של טיפול בדיכאון קליני, הוא להשתמש בכלים המקצועיים העומדים לרשותינו, טיפול תרופתי כמו גם טיפול ריגשי, כדי למצוא את הדרך לעורר את המוח למצוא את האור בקצה המנהרה. לעיתים, הפתרון הוא לשנות משהו ברכיבים הכימיים במוח ובמקרים אחרים, הפתרון הוא לספק טיפול הולם למטופל או המטופלת, כדי לעזור להם 'לחזור לעצמם'.

מתי אשפוז מסודר יהיה פתרון מצויין

יש מי שיכולים לעבור תהליך שיקומי בתוך הקהילה. אבל, יש מקרים בהם קיים חשש אמיתי לחייו של המטופל או למי מבני המשפחה שלו. במקרים כאלו, בית מאזן יכול לתת את המענה האולטימטיבי. יתרה מזאת, אנחנו מאמינים כי לא פעם, המעבר אל מרחב מוגן, מרחב בטוח ונטול שיפוטיות, יאפשר למטופל או למטופלת, למצוא כוחות מחודשים. אשפוז הוא לא בהיכרח משהו שעושים 'בכפייה'. אלא, לעיתים, שינוי אווירה ומעבר למקום חדש, מספק לנו הזדמנויות חדשות ואת היכולת להוביל לשינוי אמיתי ומשמעותי.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על ההליך הטיפולי ואם אתם רוצים לקבל מענה מקצועי עוד היום, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הערכת בריאות הנפש

כדי לקבל אבחון פסיכיאטרי יש לפנות לרופא פסיכיאטר, מומחה בפסיכיאטריה. הרופא הפסיכיאטר יבצע סקירה קלינית מקיפה ויערוך מגוון מבחנים ושאלות כדי לאבחן את המצב הפסיכיאטרי

קרא עוד »

גם הגישה צריכה בקרה

מערכות בקרת גישה הן מרכיב מכריע בתשתית האבטחה של כל ארגון. הם מאפשרים ניהול של מי שיש לו גישה לאזורים, משאבים ומידע ספציפיים בתוך חברה.

קרא עוד »

קרשים לבנייה

יש לא מעט דברים שיכולים להפוך פרויקט בנייה לכזה שיצליח מעל ומעבר למצופה ויוליד מבנה חזק, עמיד, יפה וכזה שיחזיק מעמד במשך הרבה מאד זמן.

קרא עוד »

דירות מכירה חיפה

רוצים לגור בדירה ששייכת רק לכם? מעוניינים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להפסיק לשלם את המשכנתא של בעל הדירה שבה אתם גרים? אם כך,

קרא עוד »
דילוג לתוכן