עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מדוע אסור לוותר על ביצוע בדק בית בדרום?

צוות המגזין

זה לא קרה ברגע אחד, לקח לכם זמן עד שהצלחתם להגיע למצב בו אתם יכולים לרכוש דירה. אם אתם משקיעים כל כך הרבה מאמץ בניסיון לרכוש את הנכס, למה שלא תערכו בדק בית בדרום? הרי כולנו יודעים כי במבט ראשון לא נוכל להבחין האם יש תקלות בצנרת או אם מערכת הביוב לא עובדת כנדרש. במסגרת העבודה ננסה להבין את המצב לאשורו. כך יהיו לכם הכלים לנהל את המשא ומתן על הנכס בצורה נכונה המתאימה לצרכים שלכם.

מתי כדאי לערוך בדק בית בדרום

אם מדובר על דירה יד ראשונה מקבלן, ההמלצה היא לפנות לקבלת שירות בדק בית בדרום לפני מסירת המפתח. אם אנחנו מדברים על רכישה של דירה מיד שניה, יש לבצע את התהליך לפני החתימה על החוזה. אגב, מדובר על הליך שגרתי ורבים מעוניינים בו. כלומר, אם בעלי הדירה או הקבלן מסרבים לאשר בדק בית בדרום, אולי כאן צריכות להידלק לכם הנורות האדומות.

מה אנחנו בודקים בתהליך

אנחנו רוצים לבחון את הנכס לפני ולפנים כדי שלא יצוצו לנו כל מיני 'הפתעות' לא נעימות בהמשך. כלומר, נרצה לבדוק האם המבנה אטום דיו. האם התשתיות בנויות כהלכה? האם ישנם ליקויי בניה חמורים אליהם אנחנו צריכים לתת תשומת לב. אגב, אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם. אף אחד לא מצפה מכם להראות בקיאות ולהגיד לבודק מה לבדוק עבורכם. מהנדס בניה מנוסה עם ידע בתחום ידע בדיוק אילו קטגוריות דורשות ממנו תשומת לב.

למסמך יש תוקף משפטי

מה שכדאי לזכור הוא שכאשר אתם פונים לחברה מקצועית עבור בדק בית בדרום, אתם בעצם נותנים לנתונים תוקף משפטי. כך, אם אתם רוצים לתבוע את הקבלן לדוגמא או אם יש לכם דרישות חדשות לבעלי הבית, הנתונים אותם תקבלו יוכלו לשמש אתכם, כך על פי חוק.

ממתינים לכם כאן לכל שאלה

אם אתם רוצים לערוך בדק בית בדרום, חברת 'בוני עמים', תשמח לסייע לכם ולספק את הנתונים הדרושים לכם בכל עת. ממתינים לכם כאן בטלפון ובאתר האינטרנט שלנו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מערכות גילוי אש

מערכות כיבוי אש

מערכות כיבוי אש – חיוניות מערכות כיבוי אש הן מרכיבים קריטיים בבטיחות הבניינים, שנועדו לדכא ולשלוט שריפות, למנוע נזקים שעלולים להיות קטסטרופליים ושמירה על חיי

קרא עוד »

הובלות בקירור

כאשר מדובר בהובלת מוצרים מסוימים, כגון מזון, תרופות או סידורי פרחים, שמירה על הטמפרטורה הנכונה היא בעלת חשיבות עליונה. הובלות בקירור מבטיחות שפריטים רגישים יישארו

קרא עוד »
דילוג לתוכן