עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מתי עלול להישלל רישיון נהיגה

צוות המגזין

שלילת רישיון נהיגה היא עונש חמור במיוחד. מי שרגיל להגיע לכל מקום עם הרכב הפרטי שלו, ובוודאי מי שמתפרנס בזכותו של הרישיון, עלולים לשלם מחיר יקר על כל יום שבו אין ברשותם רישיון המאפשר לנהוג ברכב. רשויות האכיפה מודעות לכך, אולם גם כך העונש עלול להיות מוטל גם כשאין לך הצדקה, ובכל מקרה מומלץ לפנות מיד לעורך דין מומחה בתחום. עו"ד משה רבי מסייע לכל מי שעלול או עלולה לאבד את רישיון הנהיגה, על בסיס ניסיון של 20 שנות פעילות.

המקרים שבהם עונש עלול לכלול שלילת רישיון נהיגה

* נהיגה בשכרות או בהשפעת סמים – במקרה כזה שלילת הרישיון עלולה להימשך זמן רב, ואם מדובר בעבירה חוזרת, פרק זמן ארוך במיוחד.

* נהיגה ללא רישיון מתאים – נהג עם רישיון לסוג מסוים של כלי רכב שנתפס נוהג על כלי רכב אחרים עלול לאבד גם את הרישיון הקיים, לתקופה ממושכת.

* גרימת תאונת דרכים – במקרה כזה, קצין משטרה רשאי לפסול את הרישיון ל-60 או 90 ימים, בהתאם למידת החומרה של תוצאות התאונה, עוד לפני ההעמדה לדין. במשפט עצמו תיתכן שלילה נוספת של הרישיון.

* צבירת נקודות תעבורה רבות – אחרי 36 נקודות תעבורה הרישיון נשלל ל-3 חודשים. צבירת 36 נקודות נוספות תוך 6 שנים תוביל לשלילה ל-9 חודשים.

מאבק נחוש למניעת השלילה

בנוסף לכל המקרים הנ"ל, גם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים מוסמך להורות על שלילת רישיון נהיגה. ליתר דיוק המכון ממליץ ומשרד הרישוי הוא זה ששולל בפועל, אולם כמעט תמיד ההמלצה של המכון מתקבלת. במקרה כזה הנהג או הנהגת עלולים לאבד את הרישיון לצמיתות. במשרד עורכי הדין משה רבי נאבקים בנחישות בכל הכלים המשפטיים הרלוונטיים על-מנת לסייע למי שפונה למשרד לשמור על הרישיון. עו"ד משה רבי כבר רשם הצלחות רבות גם מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, גם כשהשלילה נעשתה ע"י קצין משטרה, וגם באמצעות ייצוג מקצועי ומדויק מאוד בבית דין לתעבורה. השירות ניתן בזמינות גבוהה, כך שרישיון הנהיגה לא יהיה בסכנה ובעיקר תוכלו לדעת שאתם לא לבד מול המערכת.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

סי אר אם

סי אר אם

תחום טכנולוגיית המידע מתפתח במהירות ומציע לעסקים כלים חדשים. אבל במרדף אחר פונקציונליות, הנגישות למשתמש הקצה נפגעת. אם אתם שואלים את השאלה "מערכות סי אר

קרא עוד »

מכוני גמילה

אם אתם מחפשים מכוני גמילה לטיפול בהתמכרות שלכם או של בני משפחתכם, חשוב שתוודאו מול המכון אילו מאמצים המכון נוקט כדי למנוע הישנות של ההתמכרות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן