עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

עבודות שיפוץ אצלכם בבית

צוות המגזין

סיוע של חברת שיפוצים לביצוע עבודות בבית

כיום במציאות המודרנית הרבה אנשים נעזרים בשירותיה של חברה שמבצעת שיפוצים על מנת לעשות עבודות בבית שלהם. אם בעבר אנשים ביצעו זאת בעצמם או בעזרת אדם קרוב עם ידיים טובות, כיום מיומנויות עלו עוברות להיות מלאכתם של אנשי מקצוע שיודעים איך לבצע זאת בצורה מעולה. אם למשל אתם רוצים לבצע שיפוץ בחדר האמבטיה, לשים שיש חדש במטבח שלכם, לבנות מרפסת או לשים דק עץ בחצר ביתכם, תוכלו לפנות לקבלת ייעוץ בנושא והצעת מחיר מחברת ש.ש יסודות שכבר מעל 30 שנה עוזרת לאנשים להפוך את הבית שלהם למקום יותר נעים, יותר ביתי ויותר ונוח.

שיפוץ חדר המקלחת בבית שלנו

מי שרוצה לבצע שיפוץ בחדר השירותים והמקלחת שלו בבית יוכל לעשות מספר שינויים לפי רצונו. מצד אחד אם יש בלאי טבעי ניתן להחליף אריחים, מקלחון או כיור למשל. מצד שני אם אתם פשוט רוצים לשנות את העיצוב כך שיהיה יותר יפה ונעים לכם. כאשר אתם לוקחים חברת שיפוצים כדי לבצע שיפוץ מקלחת תוכלו לבקש מהם להחליף בין מקלחת לאמבטיה, בין וילון למקלחון זכוכית, להתקין או לחצוב מדפים בקיר ועוד. חדר האמבטיה הוא מקום אינטימי מבחינת אנשים רבים שרוצים לשמור על מקום היגייני ונעים מבחינתם לבירור הצעות מחיר שונות לגבי שיפוץ חדר השירותים והמקלחת שלכם תוכלו להיכנס לאתר של חברת ש.ש יסודות.

שיפוץ מטבח בבית שלנו

הרבה אנשים אוהבם לחדש את המטבח בבית שלהם לאחר מספר שנים. מצד אחד יכול להיות שיש צורך ממשי בכך עקב בלאי טבעי של השיש, הכיור והארונות. מצד שני יכול להיות שהם מעוניינים לשבור קיר בין המטבח לסלון כדי לפתוח את המרחב בבית, לעצב מחדש את חללי האחסון בהתאם למכשירי החשמל ואפילו לשים אי באמצע המטבח כדי שיהיה לנו יותר נוח. אם אתם מחפשים חברה לביצוע עבודות שיפוץ במטבח בבית שלכם תוכלו לפנות לחברת ש.ש יסודות בע"מ בעלת ניסיון של מעל 30 שנים בביצוע מגוון פרויקטים בישראל ובארצות הברית עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. החברה מתמחה בביצוע עבודות שיפוצים איכותית המותאמת לצרכים האישיים שלכם. אנו מבטיחים לכם חוויות שירות יוצאת דופן בה נתמקד בפרטים הקטנים. החברה מתמחה בביצוע עבודות שיפוצים כלליים בדגש על חדרי רחצה לרבות עבודות אינסטלציה, נזילות, איטום, החלפת נצרת, טיפול ברטיבות, ריצוף, קירות גבס, צבע ועוד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

גם לעצב יש סוף

דיכאון זו מחלה לא פשוטה בכלל, אשר פוקדת אחוזים גדולים מהאוכלוסיה. יש מי שסובלים מדיכאון חולף כבר מגיל הנעורים ויש מי שהתפתחה אצלם המחלה, בעקבות

קרא עוד »
חדרי קירור ניידים

חדר מקורר עם בידוד

חדר קירור נייד הוא בעצם חדר מקורר עם בידוד שיכול לשמור על הפנים שלו בטמפרטורה מתחת לאפס, אותו ניתן לשנע בעזרת נגרר או משאית, בהתאם

קרא עוד »
דילוג לתוכן