עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

רואה חשבון, מה הוא עושה ואיפה אני יכול למצוא אותו

צוות המגזין

במה יכול לעזור לי רואה חשבון

בין אם אתם עצמאיים או חברה, עוסק פטור או עוסק מורשה, כאשר אתם מתחילים לעשות עסקים ולעבוד תצטרכו להתנהל מבחינה כספית בצורה תקינה, לשלם מיסים, אולי לקבל החזרים ממס הכנסה, ולדווח לרשויות על ההוצאות וההכנסות של העסק שלכם. לשם ביצוע כלל הפרוצדורות שהבירוקרטיה הישראלית דורשת ממכם, תוכלו להיעזר בשירותיו של איש מקצוע שמתמחה בניהול כספים. אותו בעל מקצוע הוא כמובן רואה חשבון מוסמך, שלמד חשבונאות באקדמיה, ועבר התמחות במקצוע ומבחני הסמכה מפרכים במשך כמה שנים. תמצית תפקידו של רואה החשבון היא בדיקה, ביקורת ואישור כל המאזנים הכספיים של העסק, כגון רווחים והפסדים, הכנסות והוצאות, תשלומי מיסים וכדומה. על מנת לשכור את שירותיו של רואה חשבון תוכלו לפנות למשרד רואי חשבון או לבעל מקצוע פרטי שעובד בצורה עצמאית.

עוסק פטור ועוסק מורשה

אם אתה פותח עסק ורוצה לבצע רישום עוסק מורשה, תוכל להיעזר בשירותיו של רואה חשבון שעוזר למגוון של עסקים, שכירים ועצמאיים. עוסק פטור הוא עסק שפטור ממע"מ ולא יכול לגבות מע"מ, מחויב לדווח פעם בשנה. זאת לעומת עוסק מורשה שהמחזור הכנסות השנתי שלו עולה על 100 אלף שקלים ומחויב בדיווח כל חודש או חודשיים וגובה ומחויב בתשלום מע"מ. שכירת שירותיו של רואה חשבון אינה עסק זול בהכרח. למשל, שעת ייעוץ של רואה חשבון בנושאי חשבון ומס יכולה להגיע עד 650 שקלים. אך בהתחשב בהשלכות של ניהול כספים ותשלומי מס שגויים והסכנות שטמונות בכך, עדיף לשלם לאיש מקצוע שישאיר אתכם בראש שקט כך שתוכלו להתמקד בניהול השוטף של העסק, לתפעל את העובדים ולשמור את הלקוחות מרוצים.

משרד רואי חשבון באזור הקריות

רואה חשבון מוסמך ומומלץ הוא איש מקצוע שתרצו להיעזר בשירותיו על מנת לנהל את הכספים של העסק שלכם. על מנת למצוא רואה חשבון שתסמכו עליו ותרצו שיבצע עבודה בעבורכם לא תרצו לחפש הרבה. אם אתם מחפשים רואה חשבון בקריות, תוכלו לפנות למשרד רואי חשבון פייס – ויסקוס נותן שירותי ראיית חשבון לעסקים, חברות ויחידים למשרד שני סניפים בקרית ביאליק ובכרמיאל ומונה כ15 עובדים. המשרד מאמין בשותפות, אדיבות וביחס אישי ללקוחות. החזון הוא שירות אישי שכולל פגישות רבעוניות ואיכות ומקצועיות בשירות. המשרד מתמחה במיסוי מקרקעין ומיסוי לחברות ועצמאים, ובין לקוחות המשרד מגוון גדול של עסקים מענפי מסחר שונים.

 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

נקיון משרדים

חברת ל.י.ר היא חברת ניקיון משרדים מובילה בתחומה. במהלך שנים רבות של פעילות, חברתנו נתפסת כמומחית בתחום, מציעה שירותי ניקיון מקצועיים ואיכותיים למשרדים בכל גודלם.

קרא עוד »

הזמנת פירות וירקות באינטרנט

הזמנת פירות וירקות באינטרנט נעשית על ידי אנשים פרטיים, עסקים המארחים לקוחות, מוסדות ציבור ועוד. שיטת ההזמנות יעילה וקלה והמשלוחים מגיעים בזמן ועד לכתובת הלקוח.

קרא עוד »

ייעוץ עסקי למסעדות

ייעוץ עסקי  למסעדות הינו תחום שבו יזם של מסעדה שנמצאת בתהליך של תכנון, תהליך הקמה או שכבר פעילה ועובדת באופן שגרתי פונה בגלל סיבות כאלה

קרא עוד »

השכרת מקרנים

בין הרצאות רבות משתתפים באוניברסיטה להקרנת סרט על מסך חיצוני ענק לקהל גדול, מקרנים הם בעלי שימושים רבים. מקרנים מוסיפים עומק, יצירתיות ומידע חשוב לאירוע,

קרא עוד »
דילוג לתוכן