עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

אריזות קרטון למעבר דירה

צוות המגזין

תמיד כדאי לזכור ששימוש עם אריזות קרטון למעבר דירה בגדלים שונים יחסוך מכם התלבטויות ורכישות חוזרות או שונים מחנות 'מגה מיקס', מה שעלול לבזבז הרבה זמן  מההכנות והאריות שלכם לקראת המעבר. מאחר ובעת האריזה אתם תארזו חפצים בגדלים שונים, רמת שבירות שונות או הכל מאפיין אחר, חשוב לדעת להתאים את הארגזים לחפצים אותם אתם הולכים להוביל.

 איזו מידה אופטימלית עבור אריזות קרטון למעבר דירה?

בגלל המגוון הרחב של גדלים של חפצים ביתיים, מומלץ להשתמש במגוון רחב של גדלי אריזות קרטון למעבר דירה. לנוחות בטיפול והעמסה לרכב ההובלה, מומלץ להשתמש בעיקר בארגזים בגודל בינוני, עם אולי עשר עד עשרים ארגזים גדולים יותר כגיבוי ומספר ארגזים קטנים לחפצים השבירים והקטנים.

יש להשתמש אך ורק בקופסאות עם דפנות כפולות, שהן האפשרות החזקה, העמידה והמגנה ביותר. מכיוון שקופסאות דופנות כפולות נמצאות בשימוש נרחב כל כך, תמצאו מחירים משתלמים במיוחד עבור קרטונים מסוג זה בחנות 'מגה בוקס'.

מכיוון שהקופסאות בדרך כלל נשלחות שטוחות, לא תזדקקו להרבה מקום אחסון כדי לאחסן אותן עד שתהיו מוכנים להשתמש בהן. כשהן מקופלות, אפילו הקופסאות הגדולות ביותר תופסות מעט מאוד מקום. אתם יכולים לאחסן אותן בנוחות בכל מקום בבית עד שתזדקקו להן.

מה צריך לעשות עם כל קופסאות הקרטון לאחר המעבר?

אם אינך יכול לעשות שימוש חוזר בקופסת קרטון, עליכם לקחת אותן למרכז מיחזור או לנסות לתרום אותן למשהו נוסף שעובר דירה. לאחר המעבר תוכלו גם למצוא שימושים יעילים למגוון משימות, גם לאחר המעבר דירה. תוכל ולהשאיר מספר חפצים מאוחסנים באומן בטוח ונוח בארגזי הקרטון במחסן. אתם יכולים לתת אריזות קרטון למעבר דירה לחבר או לבן משפחה שעובר דירה. קופסאות קרטון הן אידיאליות למשחקי ילדים שובבים. אין ספק כי ניתן למצוא מגוון שימושים חוזרים לקו]סאות הקרטון לאחר מעבר דירה, אבל אם אתם רוצים להתמקד במעבר עצמו, ולהיות בטוחים כי כל החפצים שלכם יגיעו בבטחה למקום החדש, הזמינו את כל הציוד הדרוש, כמו אריזות קרטון לעבר דירה, ניילון נצמד, נייר גלי, נייר אריזות ועוד, בחנות 'מגה בוקס'.

 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

עורך דין ירושה מומלץ

הדאגה למשפחה קודמת לכל

כשאתם מסתכלים על כל מה שהשגתם במהלך חייכם מנקודת מבט פרקטית, ברור לכם שהעתיד אינו מובן מאליו וחייבים לדאוג למשפחה שלכם ולקרוביכם כמיטב יכולתכם, גם

קרא עוד »

גם לעצב יש סוף

דיכאון זו מחלה לא פשוטה בכלל, אשר פוקדת אחוזים גדולים מהאוכלוסיה. יש מי שסובלים מדיכאון חולף כבר מגיל הנעורים ויש מי שהתפתחה אצלם המחלה, בעקבות

קרא עוד »
דילוג לתוכן