עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ניקיון
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

חדר קירור נייד הוא בעצם חדר מקורר עם בידוד שיכול לשמור על הפנים שלו בטמפרטורה מתחת לאפס, אותו ניתן לשנע בעזרת נגרר או משאית, בהתאם לגודל החדר. הניידות של חדר קריר נייד מקלה על הארכת חיי המדף של מוצרים מתכלים. מוצרי מזון ותרופות, כולל חיסונים, הם בין הפריטים הרבים הרגישים לטמפרטורה ומתכלים שדורשים הובלה בטוחה בעזרת חדרי קירור ניידים. כדי להבטיח כי אתם משתמשים בחדר קירור אמין שעונה על הדרישות שלכם, אתם יכולים להזמין את חדר הקירור בחברת קירור ארווין, המתמחים במערכות וטכנולוגיות קירור מתקדמות.

חדרי קירור ניידים
חדרי קירור ניידים

צורות שונות של חדרי קירור ניידים

כאשר נותנים מענה לצורך בשטח ואוספים את המידע הדרוש, ניתן להתאים חדרי קירור ניידים בהתאם לצורך של העסק, כך שהם יעמדו בציפיות. כל דבר שזקוק לקירור, החל מחומרי בנייה מיוחדים באתר בנייה ועד מוצרי מזון, יכול להיות מאוחסן ומשונע בעזרת חדרי הקירור הניידים. חדרים ניידים מגיעים עם מערכת קירור מובנית שאינה זקוקה לרכיבים טכנולוגיים נוספים לצורך הובלה. חלק מחדרי קירור קטנים ניתנים להובלה פשוטה בעזרת נגרר, ואילו חדרים גדולים יותר ניתנים לשינוע בעזרת משאית.

בחירת יחידת הקירור הניידת האידיאלית

המפתח להפקת המרב מחדר קירור נייד הוא להתאים אותו לשימוש המיועד שלו, גם אם השימוש הזה הוא רק זמני. לדוגמה, עליכם להיות מודעים לטמפרטורת הקירור האידיאלית עבור חדר הקירור. הדבר השני שחשוב לקחת בחשבון הוא גודל החלל המצונן והפריטים שיש לאחסן בו. זה יבטיח שחדר הקירור לא גדול מדי ולא קטן מדי.

עבודה עם מומחה שיעמוד לרשותכם בכל אזור בו אתם צריכים להעמיד חדרי קירור ניידים, תעזור לכם לקבוע איזה חדר קירור נייד הוא המתאים ביותר לעבודה העומדת על הפרק. בנוסף, המומחים של חברת קירור ארווין יכולים לבדוק את תנאי מזג האוויר, את מסלול ההגעה האופטימלי וכמה זמן ייקח תהליך הקירור בשטח. בחירת חדר הקירור הנייד המתאים ביותר לעבודה מבטיחה עבודה אפקטיבית בשטח, שתעמוד בכל דרישות הקירור שלכם, מבלי לגרום לנזק למוצרים הזקוקים לקירור. לפרטים נוספים צרו קשר עם המומחים של חברת קירור ארווין.

 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

בר מסעדה בחיפה

בר מסעדה הוא מקום בעל אופי ייחודי, כזה שבזכותו המקום יכול להציע כמה סוגים שונים של תפריטים או אווירה וכך להתאים לסוגים שונים של אנשים

קרא עוד »
דילוג לתוכן